Här blev det enkelt och gott; stekt lax med avocadomos, citron och kokt potatis.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Hur gör man @Killaloe s asiatiska lax?
Min gode FAR är i stan, han är på konferens och ska sitta i betygsnämnd eller nått. Som god dotter bjuder jag på hemlagad middag! Asiatisk lax från @Killaloe s recept, fast med ris istället för nudlar till. Den rätten lagar sig verkligen själv, och alla älskar den
Som tack har han fått hjälpa till att laga min trasiga persienn, det tog oss 1,5 timme jobb omsöm ståendes på stol och ömsom i fönsterkarmen, med pannlampa och pincetter. Hade jag gjort det själv hade jag gett upp efter 15 min och betalat någon persiennperson många tusenlappar för att få det fixat. Föräldrar ger inte upp!
Jobbresa till Lund med man och barn som gulligt bihang. Ikväll åt vi plankstek vilket var helt GUDOMLIGT GOTT, kanske delvis därför att vi steg upp 5.45 imorse samt bara ätit
partners matsäcks-mackor på hela dagen.
Nån med Lund-koll som kan tipsa? Vi stannar till onsdag. Imorgon har vi hela dagen fri men onsdag är datainsamling. MINST en måltid måste bli indiskt pga besatt.
Imponerande! Föräldrar kan!
Nån med Lund-koll som kan tipsa? Vi stannar till onsdag. Imorgon har vi hela dagen fri men onsdag är datainsamling. MINST en måltid måste bli indiskt pga besatt.
Jobbresa till Lund med man och barn som gulligt bihang. Ikväll åt vi plankstek vilket var helt GUDOMLIGT GOTT, kanske delvis därför att vi steg upp 5.45 imorse samt bara ätit
partners matsäcks-mackor på hela dagen.