Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Ja, efter ett sånt avslöjande finns liksom inget mer att säga?!Noterar att chock uppstod och att @Petruska dödade tråden
Jag fixar inte heller blandade pastasorter.Gårdagens middag blev ”vad köket har att erbjuda”. Två sorters pasta (något jag har jättesvårt för - pastan ska se likadan ut ) och en sås med kyckling, purjolök, vitlök, små paprikor, körsbärstomater samt det vi hade över av grädde och créme fraiche. Såsen blev oväntat bra faktiskt
Inte jag heller.Jag fixar inte heller blandade pastasorter.
Häromsistens blandade jag vanlig bandpasta med en något bredare sort. Det var nästan uthärdligt, om än inte att rekommendera. Men att tex blanda pastaskruvar med -fjärilar! Hu!
Åhh din stackare *styjjkekjaaamizzzzajj*Häromsistens blandade jag vanlig bandpasta med en något bredare sort. Det var nästan uthärdligt, om än inte att rekommendera. Men att tex blanda pastaskruvar med -fjärilar! Hu!
Åh, neeeej!!! Horror!!Åhh din stackare *styjjkekjaaamizzzzajj*
Jag blandade linguine med skruvar
Jag missade ostkakans dag!OSTKAKA @Miran ! Det var ostkakans dag igår. Löve ostkaka!
Själv var jag på middag i grannstaden hos en väninna igår. Fick sesamlax, rostad blomkål, ris och en kall örtsås, himla gott.
Ja, vi tål mycket, men där går gränsen.Ok, så för att rubba balansen (zen kanske?) för ett gäng Bukefalister ska man blanda olika sorters pasta, helst långa med korta om jag förstått det hela rätt
Ja, vi tål mycket, men där går gränsen.
Näää jag har varit tvungen att hantera krisen helt på egen handÅh, neeeej!!! Horror!!
Jag hoppas att något akut kristeam har tagit hand om dig.
Jag finns här om du behöver mig, bara ett telefonsamtal bort, vännen!Näää jag har varit tvungen att hantera krisen helt på egen hand