Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Låter ljuvligt @Hyacinth ! Särskilt det om stämningen liksom.
Puckot jag bor med har råkat ut för ett missöde likt den nudelsalladincident som drabbade familjen @Hyacinth .
Igår handlade han för att laga mat till en god väns 50-årskalas. Till ungefär 50 gäster.
När vi lastade in varorna i bilen kom han till plötslig insikt om han hade tagit fel på dag. Festen är om 14 dagar.
Jag lagar nu mat: konfiterad lök, konfiterad tomat, konfiterad paprika. Lammfärsbiffar och libabröd.
Kylen FULL av råvaror som dessa.
Fem liter hummus, någon?
Puck... eh PARTNER har just tagit itu med att laga tomat- och paprikagryta till de närmaste månadernas lunchlådor. Avnjuts med libabröd och hummus.Kunde han inte ha hittat något mer som var konfiterat?
![]()
![]()
Ni får frysa det som går att frysa och puck... eh PARTNER får ha väldigt dålig variation i lunchlådorna ett tag framöver![]()
Till lunch åt jag PÅ FÖREKOMMEN ANLEDNING libabröd med hummus och grönsaker. Tomat och paprika, minsann.
Ja, det är ett elände när kylen är helt TOM!Jag antar att du funderade länge på vad du skulle äta?![]()
1 burk bönor + 1 burk tomat + skivad brynt lök + vitlök o diverse kryddor, äts till ris eller pasta, garnera med bladpersilja.Jag vill äta nyttigare så jag har köpt konservburkar med olika bönor. Men vad gör man med bönor?! Försöker äta mer vegetariskt. Jag vill äta nyttigare. Men det är svårt att ändra invanda mönster.
Jag vill äta nyttigare så jag har köpt konservburkar med olika bönor. Men vad gör man med bönor?! Försöker äta mer vegetariskt. Jag vill äta nyttigare. Men det är svårt att ändra invanda mönster.