Titta vem som ska flytta hem till mig :)

Milosari

Trådstartare
cimg0370.jpg

cimg0392.jpg

183127_10150149766617150_616237149_8192765_5315208_n.jpg

Sv: Titta vem som ska flytta hem till mig :)

Men haaaaallåååååååååååååååååååååååååå däääär!!!!!!!!!!!!!!!!!!:love::love::love:

Men jösses då ! :love: Grattis till nya familjemedlemmen, och guuud vilket underbart namn!

Så underbar :love:!

Sitter själv och är gräääääsligt valpsjuk, min tiks uppfödare fick en kull valpar i förrgår och det är en där som bara SKRIKER att den vill komma hem till mig :D! Fast tyvärr så säger hjärnan att det inte är tillfälle för ännu en aussie just nu (och jag och sambon ska ju ha en dvärgschnauzervalp runt augusti, så man får väl hejda sig lite :p)

Naw vilken sötnos! Man faller ju som en fura vid dessa söta ögon, helt oemotståndligt söt

ååååååååååååååh neeeeeeeeeej vad ful :eek::crazy:

Skicka ner honom till mig istället, så slipper du kolla på honom!:love::love:

Liknande trådar

Övr. Hund För att inte kapa sällskapshundstråden. Vad menas egentligen när uppfödare skriver så? Om det är en jaktras och de enbart säljer till...
6 7 8
Svar
145
· Visningar
7 716
Senast: Puffindog
·
R
Övr. Hund Jag ska kanske åka och titta på en hund utställning i helgen. Jag har bara varit på pytte små utställningar förut och den som jag kanske...
10 11 12
Svar
220
· Visningar
6 510
Senast: Raderad medlem 149524
·
Övr. Hund Min hund är besatt av att ta mina vantar eller min mössa när jag kommer hem efter att ha varit någonstans utan hunden. Får hon inte det...
Svar
4
· Visningar
478
Senast: KesoNeso
·
Övr. Hund Jag har idag fått ett mail från värden att de fått in klagomål på mina hundar, att de skäller när de är hemma själva. Jag vet inte vad...
4 5 6
Svar
107
· Visningar
7 261
Senast: Milosari
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka