Madeleen

Trådstartare
Vet inte vars ja sk lägga den här tråden men hoppas att nån här kan hjälpa mig.
Jag ska flytta med min häst ner till Skåne & ska skicka henne på lastbil. Är det nån som vet nått bra företag som åker mellan Sandviken (Gävle) & Eslöv för ett rimligt pris.?? Tacksam för alla svar!!

Sv: Tips.!

Kolla annonserna i Ridsport! Alla som är med där har rimliga priser och ligger ganska så lika i prisläge. Det handlar mer om att få tag på någon som ska köra på rätt datum. Men det brukar inte vara ngt problem!

Jag har själv transporterat mina hästar flera gånger med åkare som jag fått tag på via Ridsport och de har alla varit mkt, mkt bra! Jag (och hästarna) har varit supernöjd var gång!
Så få tag i en Ridsport och ring runt och hör med de som annonserar där om ngn ska köra just då när du behöver!

Liknande trådar

Hästmänniskan Har ju haft lite otur i olika lägen med hur vissa människor beter sig i stallet, och är nog blivit lite ärrad av det (inten nuvarande...
4 5 6
Svar
102
· Visningar
6 696
Senast: Reville
·
L
Kläder & Bli fin Jag hoppas att man får fråga om tips om kläder här! Men det är såhär att jag skulle vilja ha lite tips om var jag kanske kan hitta några...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 271
Senast: LiviaFilippa
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 594
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
49 50 51
Svar
1 018
· Visningar
32 999
Senast: netia
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• Stora shoppingtråden III