Tips på ställbar sele till valp?

Tilma

Trådstartare
En schäfervalp på 8 veckor växer ju i en rasande takt och är på jakt efter en sele som är hyffsat ställbar. Har kollat runt en hel del men det finns för många att välja på helt enkelt så tar gärna emot lite rekommendationer 🤗

En schäfervalp på 8 veckor växer ju i en rasande takt och är på jakt efter en sele som är hyffsat ställbar. Har kollat runt en hel del men det finns för många att välja på helt enkelt så tar gärna emot lite rekommendationer 🤗
Jag gillade Hunter, den fungerade länge för Ville!

Jag skulle titta på en sån här, finns billigt på Dogmania i många färger:
1430.jpg

Liknande trådar

Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 980
Senast: Kajsalisa
·
Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
5 574
Senast: fixi
·
Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 787
Senast: Maniac123
·
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 513
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar