Tips på midsommarpresent?

• Fritid
  • Trådstartare Trådstartare Voeux
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 8
  • Visningar Visningar 959

Voeux

Trådstartare
Efter jobbet ska jag lämna min hund till pappa som ska ta hand om honom över midsommarhelgen, så att han slipper hänga med mellan snapsande och femkampande. Bästa pappa tar alltid hand om min hund när jag behöver hjälp, även när det innebär lite uppoffringar för honom själv, så jag tänkte att jag skulle vilja köpa en liten midsommarpresent till honom som tack. Någon som har något tips?

Ej alkohol då han inte dricker alkohol och ej blommor eftersom de ska åka iväg till stugan över helgen, och det kanske blir bökigt att släpa med. Gärna något midsomrigt! :)

Efter jobbet ska jag lämna min hund till pappa som ska ta hand om honom över midsommarhelgen, så att han slipper hänga med mellan snapsande och femkampande. Bästa pappa tar alltid hand om min hund när jag behöver hjälp, även när det innebär lite uppoffringar för honom själv, så jag tänkte att jag skulle vilja köpa en liten midsommarpresent till honom som tack. Någon som har något tips?

Ej alkohol då han inte dricker alkohol och ej blommor eftersom de ska åka iväg till stugan över helgen, och det kanske blir bökigt att släpa med. Gärna något midsomrigt! :)
Jordgubbstårta. 🍓

Mina föräldrar har våra hundar över midsommar, och de får vin, kaffe, choklad, en "midsommarprydnad" i en liten korg. :) (men vet ju också att de uppskattar , och gillar just det vinet, kaffet och chokladen!).

Liknande trådar

L
Relationer Jag skulle vilja fråga om tips om saker som jag och min pojkvän skulle kunna göra. Det är kanske lite mera speciella be hov för att jag...
Svar
9
· Visningar
1 155
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad... 3 4 5
Svar
88
· Visningar
16 229
Senast: Johanna1988
·
Hundavel & Ras Hej! Det är spännande tider för mig och min familj, då vi äntligen känner att det är en bra tid att skaffa hund. Tanken är att besöka... 2 3
Svar
40
· Visningar
5 443
Relationer Jag såg att min gamla tråd från i våras hade låsts, men jag fick så himla mycket fina och kloka ord av er den gången, så jag gör ett... 7 8 9
Svar
179
· Visningar
28 806
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka