Hero
Trådstartare
Alltså, inte för att vara sån meeeeeen...
Om du är rädd för att någon bukefalist som annars skulle ha matchat med dig om denne inte visste att det var självaste Hero från Buke hon hittat på Tinder väljer att dra vänster för att hon känner igen dig så borde det väl ändå bara vara tacksamt.
Uppenbart finns det ett antal tjejer här som använder Tinder, liksom att det lika uppenbart är en del av dessa som inte är särskilt förtjust i dig som person på grund av vad du skriver i forumet. Är det då inte bättre att inte ens matcha med denne någon för att slippa slösa bägges tid, då det förr eller senare lär komma fram att ni uppenbarligen inte är rätt för varandra?
Eller är det så att du förställer din personlighet något vansinnigt på Buke? Eller förställer du din personlighet på Tinder?
Det känns ju rätt meningslöst att matcha med någon som inte gillar en, bara för att man just för stunden inte råkar veta att det är den personen det handlar om tänker jag.
Sen kan jag köpa dock att det finns flera anledningar till att man kanske inte nödvändigtvis vill outa sig hur som helst på ett internetforum, oavsett syfte. Det var mest din motivering till det som jag fann lustig då den mer än antyder att du är falsk på någon av plattformarna, om du förstår vad jag menar.
(om mitt resonemang framstår som osammanhängande så skyller jag på alldeles för lite sömn i kombination med ett alldeles för långt arbetspass)
Nice, try.
Men jag kommer inte lägga ut någon profil eller bild på buke. Det finns liksom ingen logik till det.
Visst , kanske jag skulle kunna få några råd på en bättre profil och bättre bilder. Men allt det där kan jag pröva mig fram på egen hand och åsikterna kommer att gå isär.
Hehe, jag är inte falsk. Jag kan vara ganska dryg och retsam IRL om man lär känna mig... men det är bara på en oseriöst nivå . Däremot skulle jag aldrig ha timmes långa diskussioner om statistik och varför tjejer gillar långa män , osv. I don´t give a shit va tjejer föredrar . Jag vill bara gärna träffa nån. Haha, men det är lite kul när alla blir så uppretade . Så det gör det ju lite extra kul . Men jag kan tänka mig att många stör sig på mig .