Det läggs upp på hemsidan också, och där är t.ex. alla anmälningsformulär. Men medlemmarna går inte in där t.ex. varje varannan dag, vilket många gör på Facebook, och är kanske inte att lektionerna är inställda den kvällen och att ridhuset alltså är ledigt för privatryttare hela den kvällen. Så alla aktiviteter i ridklubbens regi läggs upp även på hemsidan, men medlemmarna ser idag det främst via Facebook eller Instagram.
Man får ju då också upp mer info och bilder direkt, för det aktuella, istället för rubrik och några rader om innehållet, som det blir på hemsidan med listan på aktuellt (eftersom allt inte kan stå utskrivet direkt på startsidan utan att det blir skitjobbigt, utan det behöver vara mer komprimerad info där man går in på länken för mer info).
Rent sociala inlägg, som foton och info om någon från klubben har varit och tävlat, eller filmer från när lektionshästarna löshoppat, något foto från någon lektion etc, är också sådant som funkar på FB/Insta, men jag vet inte hur det smidigt fixas till hemsidan utan att bli konstigt.
Angående frågor, så är det nog vanligare för Brukshundsklubben - t.ex. frågor om någon kommer på veckopromenaden, om någon vill hänga på och åka till klubben och träna dagen efter eller liknande - dvs mer interaktion där, som inte heller känns riktigt görbart på hemsidan idag.