Tinder appen , statistik m.m.

Nej, men sannolikt hade jag varit singel om jag skippat superlikes iaf...
Men skadar ju inte att förbättra sina chanser ?

Men eftersom du skrivit att yta är viktigare än personlighet är det ju inte konstigt att du inte förstår hur man kan få träffar utan bild. Du tycker vikt är mer avgörande än person, jag tycker personlighet vinner framför utseende alla dagar i veckan. Alltså letar vi så olika saker att det är näst intill meningslöst att jämföra.

1) Beror ju på vilken agenda du har.

2) Jag har inte skyllt på andras egenskaper. Citera mig gärna :) . Jag bara konstaterar orsakerna till varför jag inte har någon framgång...
Jag tar emot den feedback som är relevant. Så tro inte annat :).

3) Inte jag heller :up:

4) Då har du misstolkat mig. Jag skuldbelägger ingen.

5) Nja, hon jag eventuellt ska träffa. We have a "history" så jag vet inte om det är så lyckat... men men.

Fel, om du har läser mina inlägg igen så skriver jag "inte alla kvinnor". De flesta borde kunna räkna ut att alla inte har samma förutsättningar. Det borde inte behöva nämnas ens ;).

Fel, igen.

Å fel igen.
Har dock aldrig varit med om nån som vill ligga samma kväll. Har du hittat sånna ??

Men jag får väl tacka för feedbacken ändå. För att du lägger ner jobb :).
@mandalaki See I can be grateful ? ;)
Inte kommit längre med ikappläsningen.

Inte kommit längre med ikappläsningen.
Du efterlyser/frågar ofta om råd när det gäller kvinnor o relationer, dina svar är alltid avvisande o att du blir missförstådd. Konstant. Offerkoftan verkar ha växt fast, du avvisar alla svar o din slutsats är att alla har fel o att ingen förstått dig, speciellt inte kvinnor. Ser du inte din del av hur du uppfattas av omvärlden?
Jag tror att omvärlden skulle kunna uppfattas mer realistisk om du genomgår psykoterapi, gärna gruppterapi, kanske mansgrupp?
Människors livserfarenheter o vår värdbild formas när vi interagerar med andra. att vi växer av att integreras o speglas av andra. I din värld verkar din sanning vara den enda o att ala andra, speciellt kvinnor har fel.

Kan vara värt att reflektera kring.

Låt mig gissa.. Om du vore desperat nog att svajpa höger på någon som inte är jäkligt fit eller bara riktigt smal och snygg?

Så. Vi har konstaterat att det finns folk som gillar dig men du vill ha en annan ”typ”. Eftersom du är sjukt utseendefixerad och har ett enormt fetthat, vilket vi vet sedan tidigare.
Du har ändå ett rejält antal matchningar och har sporadiska samtal, men det kommer inte igång ordentligt.

Jag tror du kan sluta skylla på att det är kvinnornas fel..
Kastar mig väl in med en kommentar också då.
För mig känns det mer som om @Heros grej är att få ligga, får han inte ligga så är det meningslöst och helst då med en vältränad fotomodellsnygg dam som inte är för lång.
Just my 2c.

Du skämtar va? Det finns många kvinnor här som sagt att de får väldigt få matches. Alla kvinnor kan inte välja och vraka fastän du tror det.

Jag har aldrig sagt "alla" , utgick från dom som la fram sin statistik i dejtingtråden. Såklart finns det dom som avviker från det.

Jag har matchat med en intressant profil men glömde kolla avståndet. Har matchat med rätt mkt folk i Stockholm eftersom jag spenderat några helger där sista tiden. Går det att hitta infon någon annanstans?

Hade btw högar med superlikes i Stockholm. De verkar betydligt mer frikostiga än skåningarna och danskarna...

Får du inte upp avstånd ? Kan ju vara så att dom valt att dölja avståndet då ...

Kanske Hero skulle gå med på att visa sin profil så vi kan se vad som är fel? Vilka bilder osv. Tycker jag känner igen hugget med att få vänner osv från många med asperger, vissa är ju jättefina killar men har då en väldigt mystisk stirrande blick många blir obekväma av osv. Själv märker de ofta det inte.

Men tanke på de negativa attribut som några tillsätter mig på buke. Så vore det inte så smart att gå ut med det. Skulle väl snarare dra ner mitt antal matchningar. Det är trots allt rätt många som hänger på buke

Du tycker ju att det spelar roll om det är en kvinna som får många ointressanta gillanden/matchningar. Varför gäller det då inte dig?

Vad menar du ? Mitt svar kan appliceras på vem som helst. Allt beror ju på vilka preferenser och krav personen har. Det kan va en person som är sjukt poppis, men som har en krav lista på 20 sidor och då är det inte många som duger.

Vad menar du ? Mitt svar kan appliceras på vem som helst. Allt beror ju på vilka preferenser och krav personen har. Det kan va en person som är sjukt poppis, men som har en krav lista på 20 sidor och då är det inte många som duger.
Innebär det då att ditt största problem inte är att du inte får matches utan att du har krav som är svåra att uppnå?

Kanske Hero skulle gå med på att visa sin profil så vi kan se vad som är fel? Vilka bilder osv. Tycker jag känner igen hugget med att få vänner osv från många med asperger, vissa är ju jättefina killar men har då en väldigt mystisk stirrande blick många blir obekväma av osv. Själv märker de ofta det inte.

Gjorde några tester på asperger faktiskt. Visar sig att jag har några drag men fick ingen diagnos.
"
Du fick 11 poäng av 18 möjliga!
Av 83 885 som tidigare gjort testet fick du högre poäng än 53450 (64%)

Ibland kan du vara lite kantig
Personer med autism tycker ofta att det är svårt att läsa av situationer och människor. De kan ha svårigheter med flexibilitet och spontanitet och många är inriktade på detaljer, faktakunskap och siffror. Att ha svårigheter med inre bilder, humor och föreställningsförmågan är också vanligt. Alla har vi våra kanter. Du verkar ha några av dragen, men inte i en sådan grad att det är sannolikt att du skulle få diagnosen.
"

Kastar mig väl in med en kommentar också då.
För mig känns det mer som om @Heros grej är att få ligga, får han inte ligga så är det meningslöst och helst då med en vältränad fotomodellsnygg dam som inte är för lång.
Just my 2c.

Ligga är ju alltid trevligt. Men jag föredrar att göra det med någon jag är kär i ... kolla dejtingtråden om du vill läsa om folk som vill ligga :D

Liknande trådar

Tjatter Jag kommer inom kort radera mitt instagramkonto pga uppenbara anledningar. Är det någon som har förslag på liknande appar?
2
Svar
39
· Visningar
2 054
Senast: Valle
·
Kropp & Själ Jag har en Samsung galaxy 6 watch och letar efter en app för intervallträning utifrån pulsen. Vad använder ni för appar och hur funkar...
Svar
0
· Visningar
77
Senast: Piek
·
IT & mobiler Hallå! Är det någon som vet om det går att hitta statistik för hur länge man pratat med enskilda personer/telefonnr på iPhone? Om det...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Fille
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Svar
17
· Visningar
775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Akvarietråden V
  • ”Hund” 2005-2010
  • Kattbilder #10

Hästrelaterat

Tillbaka