Jag brukar kolla innan jag swipar ja men de här lät så intressanta att jag var lite snabbFår du inte upp avstånd ? Kan ju vara så att dom valt att dölja avståndet då ...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag brukar kolla innan jag swipar ja men de här lät så intressanta att jag var lite snabbFår du inte upp avstånd ? Kan ju vara så att dom valt att dölja avståndet då ...
Innebär det då att ditt största problem inte är att du inte får matches utan att du har krav som är svåra att uppnå?
Jag brukar kolla innan jag swipar ja men de här lät så intressanta att jag var lite snabb. Fått kontakt och avståndet var i alla fall inget bekymmer .
Det är inte så att du inte uppfyller deras krav oavsett hur många de har att välja på?Det är rätt många som uppfyller mina krav/preferenser. Men dom som gör det har många att välja på så jag uppfyller väl inte deras krav helt enkelt.
Men alltså, det är verkligen helt överdrivet att rekommendera folk terapi bara för att de beter sig som stolpskott. Alla människor brottas med sig själva på något sätt, det betyder inte att alla behöver terapi.Du efterlyser/frågar ofta om råd när det gäller kvinnor o relationer, dina svar är alltid avvisande o att du blir missförstådd. Konstant. Offerkoftan verkar ha växt fast, du avvisar alla svar o din slutsats är att alla har fel o att ingen förstått dig, speciellt inte kvinnor. Ser du inte din del av hur du uppfattas av omvärlden?
Jag tror att omvärlden skulle kunna uppfattas mer realistisk om du genomgår psykoterapi, gärna gruppterapi, kanske mansgrupp?
Människors livserfarenheter o vår värdbild formas när vi interagerar med andra. att vi växer av att integreras o speglas av andra. I din värld verkar din sanning vara den enda o att ala andra, speciellt kvinnor har fel.
Kan vara värt att reflektera kring.
Jaha, ok! Du hade glömt att kolla...
Då äre ju bara vänta tills/om du får match då. No other way around it
.
Det är inte så att du inte uppfyller deras krav oavsett hur många de har att välja på?
Nja, det händer att jag matchar med dom men 9/10 slutar att svara ganska fort. De flesta bor långtifrån också... pratar med en hästtjej som verkar väldigt trevlig. Tyvärr bor hon ganska långt ifrån... så misstänker att det lär rinna ut i sanden.
Du vet väl inte varför man slutar svara? Det kan vara att man gillade något i bilderna eller presentationen men även har andra krav som du sedan inte visade dig uppfylla. Eller att man gav dig en chans men du inte var tillräckligt intressant helt enkelt.
Jag förstår hur du tänker angående att personerna har många alternativ osv men jag tror samtidigt att du övertänker hur mycket det jämförs och är relativt mot varandra. Indirekt kan såklart kraven höjas men jag tror att de allra flesta mer letar efter "känslan" snarare att man jämför personerna mot varandra.
Ja hur känslan är från början och jag tror att tjejer oftare har det lite svårare att bara bestämma utifrån bilder så då får dessa chansa lite mer.Nja, jag tror det är pga intresset är lite halvt redan från början. De som har lett till dejt så har den andra personen visat mer intresse. Stockholmstjejen tex hade vi låånga meddelanden fram å tillbaka, hon tog kontakt med mig också. Så det där med att leta känsla, kan väl stämma iof. Men hur stort intresset är från start spelar nog också in.
Vi är väl iofs rätt många som rekommenderat KBT till @Hero just eftersom det verkar så otroligt begränsande att inte kunna ta ansvar för sitt eget agerande, se att det finns gråskalor/inte finns någon färdig mall eller facit och för att kanske jobba lite med förmågan att se andra aom individer.Men alltså, det är verkligen helt överdrivet att rekommendera folk terapi bara för att de beter sig som stolpskott. Alla människor brottas med sig själva på något sätt, det betyder inte att alla behöver terapi.
Tycker du trampar över gränsen här.
Men alltså, om du nu tänker att så många hänger på buke att dessa kanske ser dig på tinder och är potentiella matchningar för dig - då kanske det är läge att jag vet inte, vara lite trevligare och inte medvetet dryg och skriva massa nedvärderande inlägg om kvinnor?Men tanke på de negativa attribut som några tillsätter mig på buke. Så vore det inte så smart att gå ut med det. Skulle väl snarare dra ner mitt antal matchningar. Det är trots allt rätt många som hänger på buke
Det är ett gränslöst och icke-adekvat tips oavsett hur ofta det ges. Låt terapiresurserna vara till folk som verkligen behöver dem eller iaf till människor som faktiskt själva vill ha hjälp.Vi är väl iofs rätt många som rekommenderat KBT till @Hero just eftersom det verkar så otroligt begränsande att inte kunna ta ansvar för sitt eget agerande, se att det finns gråskalor/inte finns någon färdig mall eller facit och för att kanske jobba lite med förmågan att se andra aom individer.
En kan ju iofs uttrycka det på olika sätt - men det är ju ändå ett tips som kommer upp med jämna mellanrum i dejtingtråden just för att Hero verkar stå på samma ställe och stampa utan att öht ha förmågan att reflektera över sin egen del i det sociala samspelet.
Ja så länge Hero själv tycker att allt är finemang är det ju ett totalt menlöst tips - och jag tror ingen förväntar sig att den offentliga vården ska stå för detta (det gör iaf inte jag)?Det är ett gränslöst och icke-adekvat tips oavsett hur ofta det ges. Låt terapiresurserna vara till folk som verkligen behöver dem eller iaf till människor som faktiskt själva vill ha hjälp.
Självklart inte, det var inte finansieringen jag tänkte på. Men det är liksom bara märkligt att säga till någon random människa att den ska gå i terapi bara för att personen har issues. Det är inte rimligt.Ja så länge Hero själv tycker att allt är finemang är det ju ett totalt menlöst tips - och jag tror ingen förväntar sig att den offentliga vården ska stå för detta (det gör iaf inte jag)?
Men alltså, om du nu tänker att så många hänger på buke att dessa kanske ser dig på tinder och är potentiella matchningar för dig - då kanske det är läge att jag vet inte, vara lite trevligare och inte medvetet dryg och skriva massa nedvärderande inlägg om kvinnor?
Jag har full förståelse för att du inte vill lägga ut din presentation här, men med tanke på att du tidigare lagt ut bilder/film här så lär det inte vara helt omöjligt att folk gör kopplingen mellan dina två sidor och då kommer ju mängden av misogyna och oförskämda svar definitivt påverka hur du uppfattas?
Men tanke på de negativa attribut som några tillsätter mig på buke. Så vore det inte så smart att gå ut med det. Skulle väl snarare dra ner mitt antal matchningar. Det är trots allt rätt många som hänger på buke
Beror väl lite på hur rättvist och träffsäkert man tycker att man har framställts också. Det kan lätt bli lite gruppmentalitet på forum. Vet själv att folk har hakat på att +1 svar till mig som påstår saker jag aldrig har skrivit och då kan det lätt skena i väg i åsikter och vad folk tycker om saker.Alltså, inte för att vara sån meeeeeen...
Om du är rädd för att någon bukefalist som annars skulle ha matchat med dig om denne inte visste att det var självaste Hero från Buke hon hittat på Tinder väljer att dra vänster för att hon känner igen dig så borde det väl ändå bara vara tacksamt.
Uppenbart finns det ett antal tjejer här som använder Tinder, liksom att det lika uppenbart är en del av dessa som inte är särskilt förtjust i dig som person på grund av vad du skriver i forumet. Är det då inte bättre att inte ens matcha med denne någon för att slippa slösa bägges tid, då det förr eller senare lär komma fram att ni uppenbarligen inte är rätt för varandra?
Eller är det så att du förställer din personlighet något vansinnigt på Buke? Eller förställer du din personlighet på Tinder?
Det känns ju rätt meningslöst att matcha med någon som inte gillar en, bara för att man just för stunden inte råkar veta att det är den personen det handlar om tänker jag.
Sen kan jag köpa dock att det finns flera anledningar till att man kanske inte nödvändigtvis vill outa sig hur som helst på ett internetforum, oavsett syfte. Det var mest din motivering till det som jag fann lustig då den mer än antyder att du är falsk på någon av plattformarna, om du förstår vad jag menar.
(om mitt resonemang framstår som osammanhängande så skyller jag på alldeles för lite sömn i kombination med ett alldeles för långt arbetspass)