Tinder appen , statistik m.m.

En till tinderfråga :angel:

Vad betyder stjärnan respektive hjärtat? Jag antar att en av dem kan användas till superlike om man inte sveper. Så vad betyder den andra? :p

Inte egentligen, men det kanske inte står något om man inte fått någon like?

Tack för hjälpen :)
Var tvungen att sätta igång tinder för att kolla så att det fortfarande fanns kvar

Bifogade filer

• Screenshot_20180620-221415 - Copy.webp
    Screenshot_20180620-221415 - Copy.webp
    26,4 KB · Visningar: 108
Om man är på resa och inte vill få upp människor från den ort man besöker eller synas för dem som bor där, finns det något sätt att undvika det? Räcker det att bara låta bli med att använda appen under resan?

Liknande trådar

Tjatter Jag kommer inom kort radera mitt instagramkonto pga uppenbara anledningar. Är det någon som har förslag på liknande appar?
2
Svar
39
· Visningar
2 050
Senast: Valle
·
Kropp & Själ Jag har en Samsung galaxy 6 watch och letar efter en app för intervallträning utifrån pulsen. Vad använder ni för appar och hur funkar...
Svar
0
· Visningar
77
Senast: Piek
·
IT & mobiler Hallå! Är det någon som vet om det går att hitta statistik för hur länge man pratat med enskilda personer/telefonnr på iPhone? Om det...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Fille
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Svar
17
· Visningar
775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka