Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
hjärta är vanlig like -> höger, blåa stjärnan är super like ^. Hittade du vart antalet stod?En till tinderfråga
Vad betyder stjärnan respektive hjärtat? Jag antar att en av dem kan användas till superlike om man inte sveper. Så vad betyder den andra?
Inte egentligen, men det kanske inte står något om man inte fått någon like?hjärta är vanlig like -> höger, blåa stjärnan är super like ^. Hittade du vart antalet stod?
Var tvungen att sätta igång tinder för att kolla så att det fortfarande fanns kvarInte egentligen, men det kanske inte står något om man inte fått någon like?
Tack för hjälpen
Nja 60+ lär inte växa på trän på vilken app som helst. Det är liksom inte forumet de växer på trän skulle jag misstänka0 matches kan man visserligen få om man inte sveper höger på någon men 0 gillningar skulle du knappast få.
Man kan ställa in så att man inte syns. Typ "visa mig på tinder" i inställningarnaOm man är på resa och inte vill få upp människor från den ort man besöker eller synas för dem som bor där, finns det något sätt att undvika det? Räcker det att bara låta bli med att använda appen under resan?
Jag har inte betalversion heller.@durachiny Jag har inget sådant, så jag antar att jag inte har några likes eller att det inte syns på gratisversionen