Tinder appen , statistik m.m.

Bitterhet, avundsjuka och gnällighet lyser igenom och är lika avtändande som t.ex självgodhet (vilket jag får uppfattningen om att du tycker att alla tjejer som inte ger dig vad du vill ha är).

Appropå bitterhet. Alla tjejer jag har träffat har varit mer bitter än mig. Jag är en väldigt glad och positiv kille. When you get to know me. Men tjejer har alla varit berg å dalbanor... Misstänker att det delvis kan bero på hormoner...

Om du nu är på tinder och beskriver dig själv som en smula manshatande är det då något som hindrar dig från att få matches? Jag menar om det nu är ett hinder för hero varför skulle det inte vara ett hinder för dig?
:laugh: Det är skillnad på misogyna män och "manshatande" kvinnor (dvs som skyr tidigare nämnda typer). Mitt manshat är självbevarelsedrift. Den kvinnosyn som @Hero uttrycker här uppfattar jag som otäck faktiskt. En sådan egocentrerad och objektifierande kvinnosyn kan lättare än somliga tror leda till att någon blir skadad. Säger detta i välmening @Hero

. En sådan egocentrerad och objektifierande kvinnosyn kan lättare än somliga tror leda till att någon blir skadad. Säger detta i välmening @Hero

No hard feelings. Du har rätt att uttrycka din åsikt :).
Jag har dock inte skadad någon kvinna. Däremot har flera kvinnor skadat mig...

:laugh: Det är skillnad på misogyna män och "manshatande" kvinnor (dvs som skyr tidigare nämnda typer). Mitt manshat är självbevarelsedrift. Den kvinnosyn som @Hero uttrycker här uppfattar jag som otäck faktiskt. En sådan egocentrerad och objektifierande kvinnosyn kan lättare än somliga tror leda till att någon blir skadad. Säger detta i välmening @Hero
Kan du lukta fram några konstiga/dåliga värderingar hos mig? Isf vilka?

Kan du lukta fram några konstiga/dåliga värderingar hos mig? Isf vilka?

Underskatta inte @Trani´s luktsinne :eek:
tenor.gif

Det låter ju som att du har ungefär samma läge som andra här dvs de som gillar dig vill du inte ha och du vill ha någon som inte är intresserad av dig.

Vilka andra ? De flesta i dejtingtråden verkar ju få dejter på löpande band fast dom är "väldigt" selektiva.

Folk poängterar gärna att "du är fortfarande singel" för hero, vad tror ni att hero gör fel eftersom han får så dåligt med matches? Vad ger ni för tips för honom att förbättra sina odds att få matches och dejts? Jag tror nog att hero är villig att pröva lite vadsomhelst.
Äh men kom igen @Hero har i flera år haft personliga coacher på det här forumte som försökt hjälpa honom. Men han dissar, kommer med någon totalt irrelevant artikel från USA och fortsätter precis som vanligt. Så det är ju rent av löjligt att folk ska fortsätta lägga tid på att ”förbättra hans chanser” att hitta någon när han är totalt ovillig att göra några som helst förändringar som inte bygger på pseudovetenskap på internet.

Äh men kom igen @Hero har i flera år haft personliga coacher på det här forumte som försökt hjälpa honom. Men han dissar, kommer med någon totalt irrelevant artikel från USA och fortsätter precis som vanligt. Så det är ju rent av löjligt att folk ska fortsätta lägga tid på att ”förbättra hans chanser” att hitta någon när han är totalt ovillig att göra några som helst förändringar som inte bygger på pseudovetenskap på internet.
Jag kan bara prata om vad jag har sett under perioden jag varit här :) Oavsett vilket så tycker jag det är bättre att ha en konstruktiv approach och om man inte kan det så är det onödigt att så att säga dissa personen. Men det är bara mitt tycke.

Liknande trådar

Tjatter Jag kommer inom kort radera mitt instagramkonto pga uppenbara anledningar. Är det någon som har förslag på liknande appar?
2
Svar
39
· Visningar
2 057
Senast: Valle
·
Kropp & Själ Jag har en Samsung galaxy 6 watch och letar efter en app för intervallträning utifrån pulsen. Vad använder ni för appar och hur funkar...
Svar
0
· Visningar
77
Senast: Piek
·
IT & mobiler Hallå! Är det någon som vet om det går att hitta statistik för hur länge man pratat med enskilda personer/telefonnr på iPhone? Om det...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Fille
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Svar
17
· Visningar
775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka