Hero
Trådstartare
Om det är så många... borde det inte vara några problem för dig att finna ett då?Du skämtar hoppas jag...
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Om det är så många... borde det inte vara några problem för dig att finna ett då?Du skämtar hoppas jag...
Bitterhet, avundsjuka och gnällighet lyser igenom och är lika avtändande som t.ex självgodhet (vilket jag får uppfattningen om att du tycker att alla tjejer som inte ger dig vad du vill ha är).
Om du nu är på tinder och beskriver dig själv som en smula manshatande är det då något som hindrar dig från att få matches? Jag menar om det nu är ett hinder för hero varför skulle det inte vara ett hinder för dig?
. En sådan egocentrerad och objektifierande kvinnosyn kan lättare än somliga tror leda till att någon blir skadad. Säger detta i välmening @Hero
Appropå bitterhet. Alla tjejer jag har träffat har varit mer bitter än mig. Jag är en väldigt glad och positiv kille. When you get to know me. Men tjejer har alla varit berg å dalbanor... Misstänker att det delvis kan bero på hormoner...
I would never dare... trust meOj oj! Säger du det där sista till tjejer du träffar förstår jag att du inte hittar någon.
Kan du lukta fram några konstiga/dåliga värderingar hos mig? Isf vilka?Det är skillnad på misogyna män och "manshatande" kvinnor (dvs som skyr tidigare nämnda typer). Mitt manshat är självbevarelsedrift. Den kvinnosyn som @Hero uttrycker här uppfattar jag som otäck faktiskt. En sådan egocentrerad och objektifierande kvinnosyn kan lättare än somliga tror leda till att någon blir skadad. Säger detta i välmening @Hero
Kan du lukta fram några konstiga/dåliga värderingar hos mig? Isf vilka?
Alltså jag pratar om misogyna män.Kan du lukta fram några konstiga/dåliga värderingar hos mig? Isf vilka?
Vi är många här som har pekat ut din misogyni för dig. Ofta av välvilja. Det är misogynin som ligger dig i fatet för din dejting.Underskatta inte @Trani´s luktsinne
![]()
Vi är många här som har pekat ut din misogyni för dig. Ofta av välvilja. Det är misogynin som ligger dig i fatet för din dejting.
Fast det är ju massor....Hade 49 stycken som gillat mig bland guldmatchningar. Men jag tog bort alla då ingen var intressant.
Sen har jag 29 matchningar nu men ingen vill skriva eller så svarar dom väldigt sporadiskt...
Fast det är ju massor....
betydligt fler än mig.
Det låter ju som att du har ungefär samma läge som andra här dvs de som gillar dig vill du inte ha och du vill ha någon som inte är intresserad av dig.Allt beror på vad man jämför med...
Inte om du jämför med medianen.
Allt beror på vad man jämför med...
Inte om du jämför med medianen.
Det låter ju som att du har ungefär samma läge som andra här dvs de som gillar dig vill du inte ha och du vill ha någon som inte är intresserad av dig.
Jag vill inte behöva förklara...Är du seriös? Vilken median?! Hen berättar om sin upplevelse precis som du berättar om din.
Vad har du för siffra på din matchsida? På matchsidan där alla matches (som inte skickat meddelande till dig, den längst till vänster har en siffra på sig).Fast det är ju massor....
betydligt fler än mig.
Äh men kom igen @Hero har i flera år haft personliga coacher på det här forumte som försökt hjälpa honom. Men han dissar, kommer med någon totalt irrelevant artikel från USA och fortsätter precis som vanligt. Så det är ju rent av löjligt att folk ska fortsätta lägga tid på att ”förbättra hans chanser” att hitta någon när han är totalt ovillig att göra några som helst förändringar som inte bygger på pseudovetenskap på internet.Folk poängterar gärna att "du är fortfarande singel" för hero, vad tror ni att hero gör fel eftersom han får så dåligt med matches? Vad ger ni för tips för honom att förbättra sina odds att få matches och dejts? Jag tror nog att hero är villig att pröva lite vadsomhelst.
Jag kan bara prata om vad jag har sett under perioden jag varit härÄh men kom igen @Hero har i flera år haft personliga coacher på det här forumte som försökt hjälpa honom. Men han dissar, kommer med någon totalt irrelevant artikel från USA och fortsätter precis som vanligt. Så det är ju rent av löjligt att folk ska fortsätta lägga tid på att ”förbättra hans chanser” att hitta någon när han är totalt ovillig att göra några som helst förändringar som inte bygger på pseudovetenskap på internet.