Det är okej när jag säger det, att skratta åt någon annans sociala inkompetens är bara otrJag skrattade rakt ut faktiskt åt att du beskrevs som social.
1)
Men absolut har du en poäng. Är man bitter lyser det säkert igenom.
2) Jag respekterar att alla inte vill lära känna mig eller är intresserade av mig. Men det är tungt om man hela tiden blir ratad ...
3) Aha, men det lät som att du rörde dig mer i sociala sammanhang än vad jag gör ??
4) Har jag gnällt att jag blivit ratad pga dom ? Vart då ?
5) Vet inte om hon räknas som kompis ännu... Vet inte om jag vill ha henne som kompis heller. Men får väl ta reda på det...
Dessutom likade hon ju mig på Tinder och föreslog träff. Så hon är nog inte rätt målgrupp.
Nu ska jag iväg och grilla. Har hängt tillräckligt på buke för idag
![]()
1) Vore ju meningslöst att skriva om jag inte hade en poäng.
2) Förståeligt, men samtidigt, att bli bitter och skylla på andras egenskaper för dina motgångar hjälper dig garanterat inte framåt. Du har dessutom fått massor med feedback i den här och dejtingtråden som du vägrar ta till dig. Kanske är din egen inställning till både dig själv och andra som är problemet, inte att det är fel på tjejerna som inte vill ha med dig att göra.
3) Ingen aning och är inte särskilt intresserad av att jämföra umgängeskretsar heller ärligt talat.
4) Indirekt i att tonen i dina inlägg känns som att du skuldbelägger kvinnor som inte matchar med dig, skuldbelägger kvinnor på Buke som uppenbarligen har större framgång än dig på Tinder.
5) Lite så socialt samspel funkar, man umgås och ser om man klickar. Pratar om saker som verkar intressanta för stunden. Good on you.
Sen en helt orelaterad observation, när man läser vad du skriver här och i dejtingtråden så har du en förmåga att dela in världen i två kategorier. Dig själv och kvinnor, som att alla kvinnor är likadana, har samma förutsättningar och så vidare. Dessutom verkar du också ha en syn på kvinnor som satta på jorden för att tillfredsställa ditt bekräftelsebehov. Börja se alla kvinnor du matchar eller inte matchar med på Tinder som individer och personer istället för att på en gång kategorisera dessa som potentiella samlagspartners eller framtida flickvänner. Känn efter lite först, vissa kanske vill ligga med dig samma kväll, andra kanske vill veta vad du är för person innan?