Tinder appen , statistik m.m.

Nej, men det är väl så du och många med dig sållar? Dvs. drar höger på de flesta, och avmatchar matchningar efter att ha varit inne på profilen? Det händer mig också lite då och då. ”Kul! En matchning!” Och så finns det inget nytt när man går in på matchningarna.

Nej, jag drar inte höger på dom flesta. Det påverkar min elo-score negativt. Dessutom får man ju sålla iaf sen då ... Även om jag inte behöver sålla så mkt.
Plockar sällan bort någon om det inte var en uppenbar felswipe. Utan är jag inte så intresserad så skippar jag att svara istället.

Jo, det vet jag.
Kan mkt väl vara så att jag är en Aspergare också enligt någons bedömning. Men jag ser ingen anledning att få en diagnos.
Möjligtvis om denne någon är de diagnoskriterier som finns.

han kan ju ha misstolkat frågorna, svårt ibland att vara objektiv om sig själv. En psykiatriker kanske skulle uppfatta honom annorlunda han har ju trots allt problem i vardagen då han inte får vänner osv.
Givetvis kan han ha misstolkat frågorna, precis som att han kan ha problem utan att ha asperger för det. Börjar man prata asperger bara för att någon har svårt att få vänner så är man, antar jag, ganska opåläst på området och bör kanske vara försiktig med vad man kastar ur sig med tanke på de fördomar som finns om aspergare.

han kan ju ha misstolkat frågorna, svårt ibland att vara objektiv om sig själv. En psykiatriker kanske skulle uppfatta honom annorlunda han har ju trots allt problem i vardagen då han inte får vänner osv.

Vänner kan jag få och har.
Men jag söker inga och stöter bort många av egen fri vilja.
Mkt, pga att dessa vänner vill göra saker som inte intresserar mig. Oftast med alkohol inblandat.

Nej, jag drar inte höger på dom flesta. Det påverkar min elo-score negativt. Dessutom får man ju sålla iaf sen då ... Även om jag inte behöver sålla så mkt.
Plockar sällan bort någon om det inte var en uppenbar felswipe. Utan är jag inte så intresserad så skippar jag att svara istället.

Det här har jag hört av fler. Om man ändå inte är intresserad, varför swipade man åt det hållet?

Det här har jag hört av fler. Om man ändå inte är intresserad, varför swipade man åt det hållet?

Beror på hur jag swipar. Ibland sitter jag och granskar bilderna och profilerna noggrant och ibland swipar bara på första profilbilden. Lathet och det är sällan jag matchar så man orkar inte alltid vara så noggrann. Tjejer som generellt har högre matchfrekvens, för dom "it makes sense" av att sålla bättre. Men jag tror många är lata där också med tanke på hur många som inte bryr sig om att svara eller lägga ner någon energi.

Givetvis kan han ha misstolkat frågorna, precis som att han kan ha problem utan att ha asperger för det. Börjar man prata asperger bara för att någon har svårt att få vänner så är man, antar jag, ganska opåläst på området och bör kanske vara försiktig med vad man kastar ur sig med tanke på de fördomar som finns om aspergare.

Jag menade rent allmänt på internettester. Jag kan ganska mycket om asperger då många av mina närmsta vänner har det. Och samspel kan vara svårt, för alla.

Men eller hur. Blir så jäkla trött på alla fördomar och idéer folk har om asperger/autism.

Ursäkta mitt korthuggna svar. Uppskattar naturligtvis ditt långa och utförliga svar.
Tror det kan ligga mkt i det du säger. Men mkt beror också på motparten.

Det kan aldrig vara någons fel att denne inte är intresserad utav dig. Ingen har några skyldigheter att vara intresserad. Ingen har några rättigheter till att andra ska vara intresserade utav en själv.
Är det någon som analyserar mycket så är det du.
Det är enkelt, slutar någon skriva så finns inte tillräckligt med intresse. Att det finns fler personer har inget med att göra att en annan inte är intressant alls. Hade bara en ointressant person funnits på tinder så hade ju inte intresset för denne varit större, hen hade fortfarande varit ointressant.

Jag hittade min man på ett vanligt forum, så så man måste ju inte vara ett kvinnofientligt troll bara för att folk inte specifikt är ute efter ett förhållande där man är.

Jag hittade min man på ett vanligt forum, så så man måste ju inte vara ett kvinnofientligt troll bara för att folk inte specifikt är ute efter ett förhållande där man är.
That Ship has already sailed. När folk började kalla mig för ett kvinnofientligt troll.

Varför har den här tråden börjat handla mer om analysera @Hero än om Tinder? Fortsätter den i samma spår kanske det är läge för Lena att låsa tråden.

Vi är helt enkelt skyldiga att inte uppfatta Hero som ett kvinnofientligt troll, på det att hen ska kunna ragga framgångsrikt här på buke.

Vi är så dumma mot den stackaren! :(
Ja det är nog fel forum att ragga på, tycker mig minnas att han skrivit fått napp en gång.
Varför har den här tråden börjat handla mer om analysera @Hero än om Tinder? Fortsätter den i samma spår kanske det är läge för Lena att låsa tråden.
Du kanske får som du vill om du taggar @LenaH , asch, inte först på bollen.

Liknande trådar

Tjatter Jag kommer inom kort radera mitt instagramkonto pga uppenbara anledningar. Är det någon som har förslag på liknande appar?
2
Svar
39
· Visningar
2 053
Senast: Valle
·
Kropp & Själ Jag har en Samsung galaxy 6 watch och letar efter en app för intervallträning utifrån pulsen. Vad använder ni för appar och hur funkar...
Svar
0
· Visningar
77
Senast: Piek
·
IT & mobiler Hallå! Är det någon som vet om det går att hitta statistik för hur länge man pratat med enskilda personer/telefonnr på iPhone? Om det...
Svar
0
· Visningar
219
Senast: Fille
·
IT & mobiler Jag skulle vilja ha en app där man enkelt kan kryssa i att olika saker blivit gjorda. Jag vill inte ha sju ton reklam, behöva betala för...
Svar
17
· Visningar
775

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka