Timmerkörning med älg

D

Donkey

Är det någon mer än jag som har läst Jakt och Vapens nummer 1 2008? Då har ni kanske sett bilden på den gigantiska älgtjuren som håller på att selas för timmerkörning. Jag trodde att det var ett fotomontage först, men det är nog på riktigt. Det är verkligen imponerande!

Sv: Timmerkörning med älg

Jag vet bergsäkert att man inte får ha sadel på älg i alla fall. Undrar hur djursamlande Åsa vet det...........:angel:

Jag är ganska säker på att bilden är i från Kanada eller USA. Vi har nog inte älgar i den storleken. Dessutom är det förbjudet att rida och köra älgar i Sverige.

Jag vet bergsäkert att man inte får ha sadel på älg i alla fall. Undrar hur djursamlande Åsa vet det...........:angel:

Men om man klär ut älgen till en clydesdale så är det nog ingen som märker det...du håller ju redan på och syr benvärmare så en uppsättning till kan väl inte vara någon match?

*kl*

djurbild382.jpg

Liknande trådar

• Artikel Artikel
Dagbok Många här har nog läst mina oändliga inlägg om min vikt, och jag har nu haft kontakt med en dietist och tänkte uppdatera lite i en...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
7 719
Senast: Kajsalisa
·
Kropp & Själ Jag är och har nästan alltid varit singel. Kanske inte helt frivilligt men ändå självvalt kan man säga. Problemet är att jag sen typ...
3 4 5
Svar
93
· Visningar
14 367
Senast: Svartkatt
·
Fritid Insåg imorse när hösten/vinterns första snö kom att jag behöver en ny vintergarderob som både klarar hundpromenaden men också håller mig...
Svar
1
· Visningar
296
Hundträning (OBS! Långt inlägg) Hej! Jag har en border collie tik på över 1 år som jag har fått lite problem med i vallningen, annan träning och...
2 3
Svar
57
· Visningar
5 679
Senast: Ragdoll
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka