Tillökning.....

E

Elwira

Vi har fått tillökning i ladugårn!!! kalven är nu 1 dygn och bilderna togs idag på em. Kan ju till lägga att Calima är nu 6 månader o växer så det knakar. =) Kommentera gärna...

kalvno2.jpg

kalvno1.jpg
 
Sv: Tillökning.....

Oooo, så söt!
Varför ligger kalven på foderbordet? Bara för bilden, eller?
 
Sv: Tillökning.....

jo det stämmer... Det är så mycket mysigare att ligga i höet än brevid mamma.. Men knattar snabbt tillbaks om magen kurrar :p
 
Sv: Tillökning.....

Jag ÄLSKAR KOR!!!!! :love: :love: :love:

Dom är ju bara för söta när dom är små!! :love:

Dom där småttingarna har ju en förmåga att ta sig till lite väl konstiga ställen ibland...

Har ju faktigst adopterat en egen som heter LillRos.... se avataren... Hon bor hos min fd hyresvärd. Brukar hälsa på henne nån gång i månaden...
Jobbade som avbyrare en gång i tiden men var tvungen att skola om mig då ryggen inte orkade med längre....:cry: saknar kossorna!!
 
Sv: Tillökning.....

kan hålla med det är mysigt det är att bo på landet.. O ja kossorna är underbra... :love:
 

Liknande trådar

Övr. Hund Hej! Jag ber om ursäkt för en låång text. Jag är förtvivlad över situationen med min 7 månader gamla valp, jag känner mig så jävla...
2 3
Svar
42
· Visningar
4 609
Senast: fixi
·
Hundhälsa Hej! Min mellanpudel är 7 år och har ätit kortison sedan han var drygt 1 år pga IBD. Han har stått på lägsta dos och det har fungerat...
Svar
9
· Visningar
806
Senast: Lillkin
·
Hundhälsa Hej Vi har en ett åring hemma som från dag 1 haft krångel med aptiten. Till en början så tänkte vi att hon är valp, stress och det blir...
Svar
10
· Visningar
763
Senast: Grazing
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
4 791
Senast: Hermelin
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

  • Tvättstugedrama
Tillbaka
Upp