H
HBB
Jag har kanske en knäpp fråga men jag måste iaf fråga:P Jag käkar p pillret jasmine 28 och har knaprat dom i tre år nu och dom har alltid funkat bra för mej osv. Men nu när jag fick min senaste mens så hade jag jätte lite! och blödde bara tre dagar. Brukar annars ha i 7 dagar o käka medicin (cyklo-f) för jag har så mkt mens. Men nu har jag bara haft i tre dagar och jätte lite :S finns det risk att man kan vara gravid även fast man har mens sådär? elr äre bara nå helt annat... funderar på o ta ett g-test men har hört att det kan bli sådär ibland att man helt enkelt får mkt mindre mens och bara kan ha mens i 2 dar typ... nån som vet ? :S
Sen en till fråga;P ni som käkar elr har käkat p-pillret Jasmine 28... vad tyckte ni om de? för o nackdelar?? Jag har börjat känna att på senaste tiden att innan ja ska ha mens så blir ja verkligen skitdeppig o kan grina för allt haha,jälva pms men så har det aldrig varit förut fast ja käkat dom i tre år!! funderar på att byta p-piller elr så får ja stå ut me pmsen:P nån mer som har känt av det av jasmine 28?
Sen en till fråga;P ni som käkar elr har käkat p-pillret Jasmine 28... vad tyckte ni om de? för o nackdelar?? Jag har börjat känna att på senaste tiden att innan ja ska ha mens så blir ja verkligen skitdeppig o kan grina för allt haha,jälva pms men så har det aldrig varit förut fast ja käkat dom i tre år!! funderar på att byta p-piller elr så får ja stå ut me pmsen:P nån mer som har känt av det av jasmine 28?
Senast ändrad av en moderator: