Till alla som käkar Jasmine 28 ;P

H

HBB

Jag har kanske en knäpp fråga men jag måste iaf fråga:P Jag käkar p pillret jasmine 28 och har knaprat dom i tre år nu och dom har alltid funkat bra för mej osv. Men nu när jag fick min senaste mens så hade jag jätte lite! och blödde bara tre dagar. Brukar annars ha i 7 dagar o käka medicin (cyklo-f) för jag har så mkt mens. Men nu har jag bara haft i tre dagar och jätte lite :S finns det risk att man kan vara gravid även fast man har mens sådär? elr äre bara nå helt annat... funderar på o ta ett g-test men har hört att det kan bli sådär ibland att man helt enkelt får mkt mindre mens och bara kan ha mens i 2 dar typ... nån som vet ? :S

Sen en till fråga;P ni som käkar elr har käkat p-pillret Jasmine 28... vad tyckte ni om de? för o nackdelar?? Jag har börjat känna att på senaste tiden att innan ja ska ha mens så blir ja verkligen skitdeppig o kan grina för allt haha,jälva pms men så har det aldrig varit förut fast ja käkat dom i tre år!! funderar på att byta p-piller elr så får ja stå ut me pmsen:P nån mer som har känt av det av jasmine 28?

Senast ändrad av en moderator:
Sv: Till alla som käkar Jasmine 28 ;P

Jag bytte från neovletta till jasmine just på grund av humösvägningar och deppighet och märkte skillnad. Men det är nog olika för alla.

Å andra sidan mådde jag ännu bättre när jag slutat. :p

Sv: Till alla som käkar Jasmine 28 ;P

Jag bytte från neovletta till jasmine just på grund av humösvägningar och deppighet och märkte skillnad. Men det är nog olika för alla.

Å andra sidan mådde jag ännu bättre när jag slutat. :p

okej=) ja det är ju de:P en hel vetenskap de där me p-piller o alla biverkningar =(

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 995
Senast: lizzie
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Idag var min pojk vän här ett tag ❤️ Vi var bara ute och lyssnade på musik och pratade och så. Jag är i en mera dålig period nu så jag...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
6 490
Senast: Sel
·
L
  • Artikel Artikel
Dagbok Dethär är om den andra stora äckel händelsen som har hänt för mig. Och dethär är som jag skulle försöka skriva det jag kan och kommer...
4 5 6
Svar
104
· Visningar
7 672
Senast: LiviaFilippa
·
Hundhälsa Hej Har en mops på 8 år som varit risig till och från i tre veckor. Han åt från början hills metabolic, kastrerad och lite mullig...
Svar
1
· Visningar
667
Senast: a1agnlju
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka