Tiknamn på A?

Mia_R

Trådstartare
Med anledning av vårt troligtvis ökande hundbestånd i sommar har vi fått äran att döpa det lilla livet. Enda kravet är att det är ett namn som börjar på A och att vi kommer att använda oss av det även till vardags, så nu vill vi få så många olika namnförslag som möjligt! Det är en sån här liten dam som ska flytta hem till oss. :love:

monique2.jpg
MargosaAug061.jpg

Sv: Tiknamn på A?

Affi
Akira
Akza
Ami
Apella
Aquila
Athena
Ayla
Axelle

:rofl: :rofl: :rofl: Nja, det tror jag faktiskt inte att uppfödaren godkänner och det känns nog lite fånigt att stå och ropa Altavista när hon ska komma in. :D

Gärna lite fler andra namn på A så ska vi slåss om saken när sambon kommer hem. :bow:

Hur avundsjuk blev inte jag nu då?
Kan tipsa om www.agria.se klicka på hund och sedan på vanliga hundnamn.
Annars tyckte jag att Asta var ett bra förslag, Axa kanske kan passa på en groen?

Ja, Axa är inte så dumt med tanke på vilket acc de har när de röjer på tomten och tar trappan i ett språng när de släpps ut på morgonen. :idea:

Liknande trådar

Relationer Jag har en nära anhörig, pensionerad sedan drygt tio år, som ibland har så extremt hårda övertygelser om hur saker ÄR. Jag skriver milda...
2
Svar
36
· Visningar
4 055
Senast: skiesabove
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 652
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag har funderat en hel del kring hur livet förändras, i bland relativt förutsägbart, och i bland åt helt oväntade håll. Jag förstår att...
6 7 8
Svar
151
· Visningar
20 041
Senast: MML
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 169
Senast: lizzie
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar