tigerfiskens tråd

tifo

Trådstartare
Info: tigerfiskens länk gjorde att hela westernforumet blev knasigt. Jag tillfälligtvis tagit bort tråden och ska försöka editera lite så att den inte inkräktar på andra trådar.

/tifo

Sv: tigerfiskens tråd

Jo, det begriper jag. I alla fall så har jag lagt in en pausbild så att länken inte äter upp forumet. Nu ska jag ta en närmare titt på innehållet i tråden... :rofl:

/t

Fast du kan plocka bort länken om du vill, jag kan lägga in en vanlig bild istället, fast det blir väl bildstöld? Fast pausbilden var oxå rätt snygg.

Senast ändrad:

Nä, vi låter det vara som det är nu, för såvitt jag vet har vi aldrig haft pausbild på buke förr.

Inte för att jag riktigt förstår vad pausbilden gör mer exakt men om det funkar så är det ju jättebra :)

Den ser till att länken inte syns i preview-fönstret. Eller så är den bara ett bevis på min komplett vansinniga världsbild.

Liknande trådar

Kropp & Själ Tänkte skriva i den andra tråden men det fick bli en egen tråd . Jag ska åka på semester och i samband med det så vill jag snorkla...
2
Svar
29
· Visningar
1 153
Senast: MiniLi
·
Mat Jag kunde inte hitta någon tråd om vad vi ska laga för julmat? Så dags att starta en tänker jag. För kallt, varmt, efterrätt och godis...
2 3 4
Svar
75
· Visningar
1 905
Senast: Halcyon
·
Hästvård Jag har snubblat över några trådar på FB på sistone om alternativbehandlingar av hästar (avmaska med örter, inte vaccinera...
Svar
6
· Visningar
373
Senast: animalasia
·
  • Artikel Artikel
Dagbok Jag tycker att jag ofta ser mina egna gamla dagbokstrådar under rubriken "Liknande trådar" under senaste inlägget i en tråd. Det gör mig...
Svar
0
· Visningar
479
Senast: cassiopeja
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka