Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Det blev ett nytt släp beställt i Falsterbo. Thules nya modell Thule Royal valde jag tillslut. Tyckte det släpet hade allt jag ville ha. Sadelkammare som inte tar på ytan som många av dom utländska och trots det inte lika långt som Bojsläpet. Det är som det danska Brenderup släpet som säljs i Danmark fast med ytterligare förbättringar bla även säkerhetsbommar fram. Det tillverkas i Bromölla. Bojsläpen är jättefina och golv i aluminium eller plyfa kan nog diskuteras i oändlighet.Men längd, pris och att jag tyckte mer om Thulesläpet invändigt gjorde att jag valde det. Tack för alla råd!
. Jag har bra bilder om någon är intresserad!![]()
Så kommentaren om att aluminiumgolv skulle bara ramla av är helt felaktig. Däremot har du rätt i att aluminium inte går ihop med andra metaller. Men det problemet löstes uppenbarligen redan på 70-talet. Så när vi köpte Boj Classic så fick vi 15 års garanti på golvet - kunde de knappast lämna om de inte visste att det skulle hålla...
Tack för ordet!
Mvh Ulf
Boj har väl 15 års garanti på sina aluminiumgolv? Efter den tiden, så ska man kanske byta golvet..?