Jag har ett Böckmann Champion R som är ett alusläp och är jättenöjd, jag har åkt i alla mina släp och hör ingen skillnad i ljudnivå mot tidigare i glasfiber/komposit (Henra Grand Chevalier).
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tack för input ska kolla på Bäckman . Ok det låter toppen!Jag har ett Böckmann Champion R som är ett alusläp och är jättenöjd, jag har åkt i alla mina släp och hör ingen skillnad i ljudnivå mot tidigare i glasfiber/komposit (Henra Grand Chevalier).
Om du ska kolla Böckmann så är ett tips att kolla på Blomert också, hjälpte till att köra upp ett sånt från Skåne till Gävle och det var riktigt trevligt!Tack för input ska kolla på Bäckman . Ok det låter toppen!
Absolut skillnad. Fautras har ju inte alu i golvet utan polyeten. Klart tystareUpplevde du skillnad i ett fauttas i jämförelse med andra släp när man tänker Alu?
Stött på detta i trådar också och fått mig en funderare. Min åker med tussar i släpet alltid men hon skulle ju känna av en skillnad i ljud i allafall.