Texten krympt på forumen?

Sv: Texten krympt på forumen?

Zenith skrev:
Äh förresten, vi gör forumet rött svart och gult!!! Med nån sorts elak font och elaka smileys!! Det vore väl något?:)

:devil:
Ja!! O alla smileysarna har pistoler och automatvapen:rofl:
Hihi, jag tycker det här är skitkul, varje gång man uppdaterar så har man nya färger:D Man håller sig vaken om man säger så:rofl:

*kl*

Snälla Gunnar....Ingen färgad bakgrund till texten som ska vara svart...Jag har en ögonsjukdom som gör att jag inte kan se texten om den är färgad och med färgad bakgrund...typ vit text på svart bakgrund eller svart text på grön bakgrund....

Please......

ullo skrev:
Men... men... jag har ju samma font överallt fortfarande. :confused:

Förutom de blåa textsnuttarna, alltså i ditt inlägg "Svar på Sv: Texten krympt på forumen? av Gunnar #29" samt "antiloop8", som är mycket större nu!
Samma här, teckensnittet på föregående "talare" har ändrats. Resten är smått. Men på forumet går det inte att ändra storleken på texten med webläsaren, inte hos mig i alla fall. Det blir samma hur jag än gör... hm, kanske cookisarna, ska testa att logga ut och in..

det funkar inte, inte heller att göra inställningarna i menyn längst upp i IE...

nåja, nu ser texten ut att ha blivit vanlig storlek igen, och färgerna blev ju ganska fina!

Tycker också texten blivit bättre. Mindre "gles" och därmed inte lika jobbig att läsa :banana:

Jag får faktiskt känslan av att jag är inne i ett stall just nu...hmm...konstigt... :cool:

Gaah nu försvann "ramarna" runt trådarna..om ni förstår vad jag menar....

*knapplån*

Mitt önskemål ifrån hur det ser ut nu: lite varmare färger, och citat-bakrundsfärgen får gärna vara ljusare.
Bra annars att det hela 'klämts ihop' lite, passar mig mkt bra som gillar att ha många fönster uppe samtidigt att kolla på :)

Nja citatsvaren vet jag inte om det blir så bra med grön bakgrund.

Snart kör han allt i Gula/Lila som ett viss hockeylag som har vunnit SM ;)

*lån*

Åh! :love:
Jag älskar buke som det blev nu när Gunnar ändrade (som det ser ut nu då.. :p), och jättetrevligt med grönt i citatrutorna! :d :bow:

Gunnar skrev:
Det kommer mera... ;)

Tänk att alltid, när man gör en ändring i layout och/eller färger så är det alltid massor med folk som säger att det var bättre förr. Troligen samma som sa det förra gången :) när det ändrades till det som det var förr.
Ganska kul att ändra bara för att få dessa reaktioner, nu skall jag äta lite och sedan ändra lite mer ;)

Jag tycker det är roligt med förädringar. Hittills inget att klaga på. :bump: :bump:

*kl*
Ja, egentligen tycker jag också att det är snyggt :)

Men det är något som gör, precis som någon skrev innan, att jag får ont i huvudet, får sitta och kisa... *flåt för jag klagar*

Jag får faktiskt också lite ont i huvudet.
Och jag tycker fortfarande att texten på själva forumet, alltså där man ser alla trådar, är för liten. Liksom i menyn.

Men annars var det jättefint. :)

*kl*

Men nu är jag färdig att gråta. Googleannonser mellan topplisten (där det står om nya PM) och listan med foruminlägg? Varför? :cry:

Nu måste jag ju välja. Antingen se om jag har nya pm, och då bara se några få inlägg i listan, eller se många inlägg i listan och skippa pm-kollen.

-kl-

Här har ju blivit jättefint! Mycket bättre, snyggare och stilrenare än tidigare :bow:

Färgerna är jättehärliga! Nu skall man bara vänja sig lite.. :p
Det jag skulle vilja ändra lite på är färgen vid användarnamnen. Kan man inte lägga i lite mer grönt där? Det ser så solblekt ut nu :D

Sen kanske någon nyans ljusar i citatrutan för att få det lite mer lättläst. Tycker man måste konsentrera sig en hel del nu när man läser där.

Ramar mellan inläggen (på "förstasidorna" sas) kanske skulle vara en bra idé? Bara en liten svart rand som avgränsar. Tror det blivit betydligt mer lättläst då, flyter ihop litenu tycker jag.

Men förutom de små grejorna tycker jag det blivit skitmysigt :D

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Hundavel & Ras Jag har en sheltie, och sheltie är "min ras" sedan årtionden. Det jag gillar är storleken och att de är alerta och lättlärda. Men jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 477
Senast: lilstar
·
Hästvård Hej, Hästen fullt frisk i övrigt men emellanåt de sista dagarna har han svullnat upp o blivit hård vid kinden.Ej öm. Se bild. Ingen...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: FUNNY
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur