Texten krympt på forumen?

Sv: Texten krympt på forumen?

jag tycker nog att det är lite häftigt. allt nytt är iofs annorlunda och det tar ett tag att vänja sig, men ska jag vara ärlig minns jagi nte hur det såg ut för en halvtimme sen :D

nej, ändra på du Gunnar så blir det nog bra tillslut!

När du ändå är i farten, kan du väl kanske ändra tillbaka storleken på texten i forumen :) Den är nog så liten nu, vilket gör att det blir en aning jobbigt att läsa.

Gunnar skrev:
Det kommer mera... ;)

Tänk att alltid, när man gör en ändring i layout och/eller färger så är det alltid massor med folk som säger att det var bättre förr. Troligen samma som sa det förra gången :) när det ändrades till det som det var förr.
Ganska kul att ändra bara för att få dessa reaktioner, nu skall jag äta lite och sedan ändra lite mer ;)
Jag tycker det blir bättre, jag! Men jag kanske är knäpp....fortsätt ändra du, ombyte förnöjer! :D

*väntar med spänning på nästa förändring*

//Alice

Lite jobbigt att allt känns förskjutet åt höger. Och LIIIITE varmare färgton på nån bit skulle vara bra också :)

Lite tips, håller tummarna på att du lyssnar! :)

FeatherCloud skrev:
men ska jag vara ärlig minns jagi nte hur det såg ut för en halvtimme sen :D

Haha, inte jag heller. Har det inte lltid varit gult i trådarna, och grön bakgrund vid citaten? :p

Gunnar skrev:
Det kommer mera... ;)

Tänk att alltid, när man gör en ändring i layout och/eller färger så är det alltid massor med folk som säger att det var bättre förr. Troligen samma som sa det förra gången :) när det ändrades till det som det var förr.
Ganska kul att ändra bara för att få dessa reaktioner, nu skall jag äta lite och sedan ändra lite mer ;)
Jag tycker det är lite spännande:rofl: Är du lite full i fan idag Gunnar?;) :D
Det var lite jobbigt bara med den lilla, lilla texten, färgerna är bara kul när det rör på sig lite. Man blir så hemmablind annars:rofl:

Gunnar!!!!!

Öka textstorleken, jag som har brytningsfel har ett h-vete nu :devil:

Annars är det snyggt nu ;)

Zenith skrev:
Lite jobbigt att allt känns förskjutet åt höger. Och LIIIITE varmare färgton på nån bit skulle vara bra också :)

Lite tips, håller tummarna på att du lyssnar! :)
Du får flytta dig till höger på stolen:rofl:
O varmare??! Det är ju snart sommar!:D ;)

hehe, nu när jag tänker efter var det nog gult, men som sagt, man vänjer sig ruskigt snabbt...

fast jag håller med om att lite varmare toner skulle passa bra till vårvädret! nu känns färgskalan som om den skulle heta "regnrusk" eller nåt sånt... ;)

Jag vill ha tillbaka gamla Buke, som det var för några timmar sedan!
Inga gröns hemska färger tack! :eek:

Gröna färger är ju lugnande! Jag tror att Gunnar menar att han vill att det ska bli lugnare här o inte så mkt tjaffs :idea: :D

Prosit skrev:
Du får flytta dig till höger på stolen:rofl:
O varmare??! Det är ju snart sommar!:D ;)
Jag har ont i vänster skinka ju!! Fast då kanske det är bra att luta sig åt höger...:cool:
Och varmare färger vill jag ha för att jag är deprimerad och går på piller precis som drygt hälften av alla bukefalister här också gör. Och får lite lätt småångest av den nya gröna tonen...

:D

*kl*

Om man tycker att texten är liten kan man hålla in Ctrl och skrolla med scrollen på musen, om man har en sån. ^^

antiloop8 skrev:
Gröna färger är ju lugnande! Jag tror att Gunnar menar att han vill att det ska bli lugnare här o inte så mkt tjaffs :idea: :D
Äh förresten, vi gör forumet rött svart och gult!!! Med nån sorts elak font och elaka smileys!! Det vore väl något?:)

:devil:

Men... men... jag har ju samma font överallt fortfarande. :confused:

Förutom de blåa textsnuttarna, alltså i ditt inlägg "Svar på Sv: Texten krympt på forumen? av Gunnar #29" samt "antiloop8", som är mycket större nu!

Gunnar skrev:
Det kommer mera... ;)

Tur att jag såg denna tråd, satt oc hbläddrade bland webbläsarna och trodde det var något fel eller att ja gblivit färgblind eller något :smirk:
men det var ganska snyggt ändå faktiskt, kul med lite förnyelse :banana:

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag har köpt hus och flyttar in om några veckor och det har varit långdraget med massor av strul och oro. Jag kollade på huset 20 mars...
6 7 8
Svar
141
· Visningar
9 909
Senast: Inte_Ung
·
Hundhälsa Hej där, Jag har en shiba som är okastrerad på nästan så exakt 2 år, han har betett sig väldigt konstigt de senaste 2 veckorna. Vi...
Svar
0
· Visningar
761
Senast: ryujaneiro
·
Hundavel & Ras Jag har en sheltie, och sheltie är "min ras" sedan årtionden. Det jag gillar är storleken och att de är alerta och lättlärda. Men jag...
3 4 5
Svar
88
· Visningar
9 477
Senast: lilstar
·
Hästvård Hej, Hästen fullt frisk i övrigt men emellanåt de sista dagarna har han svullnat upp o blivit hård vid kinden.Ej öm. Se bild. Ingen...
Svar
8
· Visningar
1 716
Senast: FUNNY
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCIV
  • Julklappar 2024!
  • Valet i USA

Hund, Katt, Andra Djur