Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Jag tycker det blir bättre, jag! Men jag kanske är knäpp....fortsätt ändra du, ombyte förnöjer!Gunnar skrev:Det kommer mera...
Tänk att alltid, när man gör en ändring i layout och/eller färger så är det alltid massor med folk som säger att det var bättre förr. Troligen samma som sa det förra gången när det ändrades till det som det var förr.
Ganska kul att ändra bara för att få dessa reaktioner, nu skall jag äta lite och sedan ändra lite mer
FeatherCloud skrev:men ska jag vara ärlig minns jagi nte hur det såg ut för en halvtimme sen
Jag tycker det är lite spännande Är du lite full i fan idag Gunnar?Gunnar skrev:Det kommer mera...
Tänk att alltid, när man gör en ändring i layout och/eller färger så är det alltid massor med folk som säger att det var bättre förr. Troligen samma som sa det förra gången när det ändrades till det som det var förr.
Ganska kul att ändra bara för att få dessa reaktioner, nu skall jag äta lite och sedan ändra lite mer
Du får flytta dig till höger på stolenZenith skrev:Lite jobbigt att allt känns förskjutet åt höger. Och LIIIITE varmare färgton på nån bit skulle vara bra också
Lite tips, håller tummarna på att du lyssnar!
Angua skrev:fast nuvarande grön/vita är bara plågsamt att läsa huvudvärk..
Jag har ont i vänster skinka ju!! Fast då kanske det är bra att luta sig åt höger...Prosit skrev:Du får flytta dig till höger på stolen
O varmare??! Det är ju snart sommar!
Äh förresten, vi gör forumet rött svart och gult!!! Med nån sorts elak font och elaka smileys!! Det vore väl något?antiloop8 skrev:Gröna färger är ju lugnande! Jag tror att Gunnar menar att han vill att det ska bli lugnare här o inte så mkt tjaffs
Gunnar skrev:Det kommer mera...