Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Fast bara för att man kan filma med mobilen eller digitalkameran så klarar man sig ju inte utan hjälp. Om jag rider, ska jag ställa upp kameran på en pall i mitten? Om jag ska filma unghäst under rörelse, ska jag vifta med en pisk i ena handen och hålla kameran i den andra?
Många är ensamma i sitt stall och kan ha svårt att få hjälp att få till det bra.
Det här är intressant! varför tror säljare att köparna inte vill veta hur stor hästen är?KL
- Annonsen måste innehålla grundläggande information om kön, ålder, storlek etc.
Detta är också intressant! Maila på en häst som det stod skulle kosta 5000 kr. Den lät perfekt för mina barn och när jag fick svar så skriver människan: Jag har fått så himla mycket svar bl bla. Och i slutet: Ja hästen kostar självklart inte 5000 utan 35000 kr. Varför skriver de inte ut rätt pris från början?- Jag vill veta hästens stam. Har den ingen vill jag att det står okänd härstamning.
- Jag vill veta vad hästen kostar..
Charmiga leriga hästar med förstora täcken har man sett några nu- Jag vill se en bild, eller helst flera bilder (redan i annonsen). Gärna en bild med hästen uppställd, tagen från sidan (utan sadel) och en bild under ryttare. Bilden på den gulliga hästen med täcke och indränkt i lera behöver du inte skicka med..
Nja att lägga film direkt i annons kan jag tycka är onödigt. Däremot bör det finnas en film att tillgå som man kan maila över.- Jag vill se en FILM (redan i annonsen). Jag bor lite off och lär behöva köra minst 30 mil enkel väg för att provrida. Med en film kan jag direkt se om det är en häst som kan vara intressant att prova. Filmen skall vara relativt nytagen.
- Filmen bör innehålla skritt på lång och kort tygel, trav, galopp och gärna några längningar. Om hästen är mer utbildad så får filmen gärna visa tex några byten och sidvärtsrörelser. Jag letar dressyrhäst, hade jag letat hopphäst hade jag naturligtvis velat se hästen hoppa några olika typer av hinder.
- Snälla undvik massa filmeffekter som tex slowmotion. Jag kommer inte rida i slowmotion så då vill jag inte heller se hästen trava i slowmotion. .