doglover

Trådstartare
Någon som kan ge mig information om teutonia rocky?

för och nackdelar

plus sånt man kanske inte tänker så mkt på?

maxvikt?

Sv: Teutonia?

Jag har vaktat ganska många barn o ett par har haft teutonia..

Generellt så orkade jag aldrig gå ut med dom om jag inte var tvungen för vagnarna var så otroligt stora o skrymmande, kan häsda att det ändrats nu men så tyckte jag i alla fall. De jag syftar på var någon sorts kombivagn o efter att busschaffisen ropat ett antal gånger att "ni som har vagn som sticker ut i gången måste siga av elelr vänta på nästa buss" gav man upp liksom:smirk:

Fördelarna är att den är så liten när man fäller ihop den. Jag fick tom plats med den i min lilla Golf.

Jag är jättenöjd med min och jag beställde den direkt från tyskland och fick den för halva priset jämfört med här i sverige :D

Min Teutonia Rocky 2001 var underbar! Liten i längd och höjd som en Brio Flex eller Emmaljunga Scooter dock då 9 cm bredare men istället vändbar! Mycket prisvärd vagn och tar man bort sittdel, hjul, sufflett så blir den helt platt och man kan sitta med sittdelen i knäet vid akut platsbrist på väg till tävling med hela bilen full av kanintransporter:angel:

köpte sen sådan förut.

den verkade vara bra, är inte direkt klumpig som vår gamla brio var.

Liknande trådar

Övr. Barn Fick information i appen från förskolan angående en bussresa nästa vecka. Ingen förfrågan om barnen får åka med öhvt utan bara...
2
Svar
21
· Visningar
2 346
Övr. Barn Hur tänker du hantera ditt barns kompisar i framtiden? Barn kommer med lekkamrater. Och med det kommer massor av barnrelaterade saker...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
4 700
Senast: Derivata
·
Övr. Barn Halloj, En del har nog sett att jag börjat smyga runt här i trådarna. Jo, vi har pratat om barn rätt länge hemma nu och jag har...
2 3
Svar
48
· Visningar
3 788
Övr. Barn Vi har kollat lite lätt på ett hus, det ligger lite utanför, men skolbussen går där och hämtar upp elever som bor ännu längre bort, men...
2
Svar
31
· Visningar
1 560
Senast: Lejanna
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar