doglover

Trådstartare
Någon som kan ge mig information om teutonia rocky?

för och nackdelar

plus sånt man kanske inte tänker så mkt på?

maxvikt?
 
Sv: Teutonia?

Jag har vaktat ganska många barn o ett par har haft teutonia..

Generellt så orkade jag aldrig gå ut med dom om jag inte var tvungen för vagnarna var så otroligt stora o skrymmande, kan häsda att det ändrats nu men så tyckte jag i alla fall. De jag syftar på var någon sorts kombivagn o efter att busschaffisen ropat ett antal gånger att "ni som har vagn som sticker ut i gången måste siga av elelr vänta på nästa buss" gav man upp liksom:smirk:
 
Sv: Teutonia?

Fördelarna är att den är så liten när man fäller ihop den. Jag fick tom plats med den i min lilla Golf.

Jag är jättenöjd med min och jag beställde den direkt från tyskland och fick den för halva priset jämfört med här i sverige :D
 
Sv: Teutonia?

Min Teutonia Rocky 2001 var underbar! Liten i längd och höjd som en Brio Flex eller Emmaljunga Scooter dock då 9 cm bredare men istället vändbar! Mycket prisvärd vagn och tar man bort sittdel, hjul, sufflett så blir den helt platt och man kan sitta med sittdelen i knäet vid akut platsbrist på väg till tävling med hela bilen full av kanintransporter:angel:
 
Sv: Teutonia?

köpte sen sådan förut.

den verkade vara bra, är inte direkt klumpig som vår gamla brio var.
 

Liknande trådar

Utrustning Är det någon som har selen Drive out Duo Plus? Är ni nöjda? För- och nackdelar? Ska mäta lite i helgen och kanske klicka hem en sådan...
Svar
0
· Visningar
305
Utrustning Hej! Hittade bara gamla trådar, mkt kan ha hänt sedan dess. Behöver lite hjälp, jag har upptäckt att jag måste nog måttbeställa...
Svar
8
· Visningar
405
Senast: Sirap
·
Utrustning Hej, tänkte kolla med er om ni tycker benlindor är nödvändigt, och när det isåfall blir nödvändigt? Är det endast vid hårdare träning...
2 3
Svar
47
· Visningar
3 378
Senast: TinyWiny
·
Hästmänniskan Försöker igen då mitt förra inlägg tydligen inte var tillåtet. Kan dock inte ge den information jag behöver ge er för att ni ska förstå...
2
Svar
25
· Visningar
2 368
Senast: Twihard
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

  • Födda -21
  • Sadelpadd eller inte?
  • Stötdämpning -sits

Omröstningar

Tillbaka
Upp