Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Mitt enda problem är vad man gör med det man inte gillar, råkar vara ganska kräsen. Vad gör ni med sånt?
Jag är jättenöjd med allt i lådan. Det enda tråkiga är att jag fick mandelpepparkakorna, jag som inte tål mandel. Jag fick gå och köpa mandelfria pepparkakor dagen efter - köpte dock inte Annas så där misslyckades de med att stimulera till merköp
Drinkmixen drack vi som läsk, helt ok. Chipsen med svamp var ganska goda, smakade väldigt mycket svamp tycker jag. Lindorkulor köper vi då och då, de är jättegoda. Den påsen tömde jag snabbt. Kan tipsa om kulorna med smak av marc de champagne, brukar finnas i butik till nyår. Trailmixen, knäckechipsen, ljusen och deon har jag inte provat.
Då vet jag inte hur svamparna ni äter brukar smaka Jag tyckte smaken påminde om champinjonstuvning, fast i torrt format förstås.Varken jag som gillar svamp eller sambon som inte gillar svamp tyckte att chipsen smakade svamp.
Då vet jag inte hur svamparna ni äter brukar smaka Jag tyckte smaken påminde om champinjonstuvning, fast i torrt format förstås.
Himla glad att jag inte fick svampchipsen, för då hade jag inte vågat äta dom (pga allergi) Har dock inte hunnit testa min variant än.
Är supernöjd med innehållet i lådan och ser fram emot nästa! Känns som att man fick väldigt mycket prylar för en liten peng.
Glöggkryddorna får dock åka hem till mormor
Får lägga till att jag inte är förtjust i ljus choklad, men det är ju inte chokladkulornas fel Bäst var svampchipsen!Jättenöjd med lådan! Ljusen slocknade och så som konstaterat tidigare, mandelpepparkakor är kanske inte lattjolajban men resten
Jag fick också trasiga ljushållare.Jag fick samma svar som @Prosit