Test: Vilken ras är du?

Sv: Test: Vilken ras är du?

Nikkis skrev:
japp den heter så på svenska..kanon läcker ras..för ett tag sen var det |--| nära att jag köpte en! men jag insåg till slut att det Inte var en hund för mig...som tur är då jag funnit en ras som passar mig bättre än ngn annan,helt perfekt-Schäfer:love:

Jasså? Vad roligt :)

Jag blev sugen på att skaffa en Farao (som det hette då:angel: ).
Men jag är impulsiv, så det blir till att lägga ner det projektet.

Har du en Schäfer? :eek: :idea:

_-Puma-_ skrev:
Jasså? Vad roligt :)

Jag blev sugen på att skaffa en Farao (som det hette då:angel: ).
Men jag är impulsiv, så det blir till att lägga ner det projektet.

Har du en Schäfer? :eek: :idea:
haha ja förr var jag också väldigt impulsin..OH den hunden vill jag ha! å sen letar frenetiskt efetr en bra upfödare å sen när det är nära köp så ångrar jag mig..:angel:
men det var många år sen..idag är det andra saker som gäller hihi

Japp jag har en schäfer..en kille på snart 8 (?) år tror jag att han fyller..*hihi*
jo men 8 år blir han i sommar..har dock haft han i snart 3 år...fick han utav en vän till familjen..
ska skaffa en valp snart som jag ska träna/tävla mer seriöst med...men det blir väl inom ett år eller så..
men det tar vi inte här-tråden handlar int eom det..vill du veta mer så kan du alltid pm:a mig så kan vi ta det privat hehe

Denna gången blev jag en German Pincher, lite skillnad mot Field Spaniel som det blev förra gången.:rofl: :rofl: :rofl:

*knapplån*

Jag blev Fransk bulldog... Har aldrig träffat en ens så jag vet inget om dem:confused:

Välj länken i första inlägget.
Välj "Game" i vänstra menyn.

Jag är en norsk älghund...:D

Jag blev en liten Munsterländer (hur får man såna där prickar över u?) - :smirk: jaja... det blev ju en fågelhund i alla fall:)

tryck på knappen med ¨-symbolen (brevid enter-knappen)
den syns inte direkt, men "hamnar rätt" när du skriver.
alltså, münsterländer...

Om du vill se bara ¨ får du peta in ett mellanslag!
m¨u = mü

vad virrigt det blev. :D

jag blev en caanan dog

candog_loughlin.jpg

Alert homeloving and loving to the family. It distrust strangers and will guard humans and animals entrusted in its care, standing its ground the best it can.

Stämmer bra!:D

*KL*

hehe först blev jag bullterrier sen blev jag kerry blue terrier. :o
Jag som aldrig mer ska skaffa en terrier efter min förra... Knäppt. haha

Liknande trådar

Övr. Hund Har en bekant som äger en hund. Men när jag söker på ägarens namn på tex mr koll så står det att personen inte äger ngn hund? Kan man...
2 3 4
Svar
62
· Visningar
3 450
Senast: Lobelia
·
Övr. Hund Runt den 20 januari skrev jag här, och frågade hur man köper en hund. Jag fick massor av tips och råd, och även listor med uppfödare...
Svar
11
· Visningar
1 201
Senast: MML
·
Hundavel & Ras Hej! Vill gärna få tips på bra gårds och stallhund i behändigt format typ knähög . Vi har alltid haft jaktlabrador, först två tikar nu...
Svar
6
· Visningar
939
Senast: Wenniz
·
Hundavel & Ras Ny på forumet så har inte koll på hur detta funkar men jag ger det ett försök. Jag och sambon planerar att skaffa en till hund framöver...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
5 283
Senast: Kajsalisa
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Tillbaka