Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Menar du såna här?Skinnhandskar!! ^_^ sånna gamla hederliga med nät på ovansidan och skinn på resten, har inte lyckats klösa sönder ett enda par och de slis inte upp efter en träning med het häst . Har haft väldigt många varianter på tunna, snygga handskar men de går ju sönder efter en vecka .
Har gummityglar, tyglar med gummi på insidan och läder tygel med ribbor. Dvs allt utom vävribb
Fixat!Okey...terrängvantar skulle överskriften varit..satans autokorr.
Menar du såna här?
Såna har jag, fast grå. De ger en jättesnygg solbränna med en brun fläck på ovansidan handen... Jag har dock lyckats nöta ut dem, men det är oftast tumspetsen som ryker på mina handskar... Jag använder dem till både hoppning och terräng, har aldrig tänkt att jag behöver några särskilda till terrängen? Till dressyren har jag dock snofsiga vita.
/Lady_S
Jag började fundera på hur du kunde veta så väl vad det var för vantar @Buck använde... Om det var några special-terrängvantar som man borde ha koll på... Det kanske det är ändå, iof.Ååh det var ju inte ens till mig haha.... Mitt buke har flippat lite nu!
Jag slutade ha finhandskar (Roeckl! ) när jag gifte mig; numera nöter ringen hål på alla handskar, så nu kör jag med nästan vad som helst. Senast var det nog 9.90-handskar från järnaffären, faktiskt.Jag har dock lyckats nöta ut dem, men det är oftast tumspetsen som ryker på mina handskar...
men jag är så kär i de tunna skinnhandskarna som finns på gekås. O gummityglar. Men som sagt, inte behov av supergrepp ännu.
Hahaha tänk på mig som har 5 par. Inser att jag lägger SI så där 2000kr på vantar...Roeckl är för hopptävlingar och dressyr. Dom är för dyra för att slita på i terrängen! Jag köpte cavalierios eller vad nu märket heter. Två par för 50 kr styck!