Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Vi ska på märkestagning om en vecka förresten!
First of all: Det var tränaren som tyckte att jag skulle vara med på märkestagningen. Han borde rimligtvis kunna göra en bättre bedömning än någon på forumet. Även Christensen tyckte jag kunde ta märket redan för 5 år sedan, och förra året när jag var där med en annan häst, är han också oseriös?
Bara för att jag tar märket innebär inte det att jag tänker ge mig ut och tävla, eller hur? Tidigast nästa sommar kommer det bli, tror vi hinner träna en hel del innan dess faktiskt. Jag är inte dum, och framför allt är jag j-vligt rädd om mina hästar.
Sen kan jag ju hunnit vara iväg på fler träningar och banor, även om det inte är omskrivet i tråden...
Men men, tack för ditt stöd, nu känns det ju jättekul att fortsätta träna
Jag blev uppriktigt illa berörd av ditt första inlägg, kanske därför det inte blev så genomtänkt svar.
Alltså: Vi har hoppat terränghinder i flera år, ridit derby, team chasing mm samt tävlat på relativt hög nivå i hoppning (nationell), ser oss alltså som ganska rutinerade (på just hoppning, vet väl att det inte är samma sak). Men för licensierad fälttävlanstränare har jag bara ridit 3 ggr.
Jag vet mina begränsningar.
Jag ser inget fel i att ta märket nu, om tränaren anser att jag/vi är redo, så är det gjort.
Nej, och det är just det som "stör" mig, du antar en del och ifrågasätter både min kunskap och min tränare. Inte särsklit roligt.