Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Får hon aldrig belöning när hon liggmarkerar i spåret?
Fast jag antar att du jobbar med föremålsintresset och även att dra/kampa med henne??? Eller var det första gången på MH:t?
Fast jag har sett en hund på 4 år som ALDRIG fått dra i något som sög tag i trasan och de kunde i princip svänga runt 40 kg hund i luften... Alla på plats trodde att det var väl inövat, jag känner matte och vet att hon aldrig aldrig aldrig låtit honom dra i något (eftersom hon var av den övertygelsen att det förstörde hundens mun)
grattis! och vad söt hon var när hon stal spökets luva
Nu förstår jag inte alls hur du menar
Vem vill INTE äga en Bråka, det är frågan det
Hon är en kleptoman! Jag hittade bokstaven "J" (julprydnadssaker, har ju även U L och G O D..) under soffan idag. Hur den kommit ifrån köksfönstret och dit vet bara Bråka ...
Ha ha Jag vill inte, jag vill inte
'En malletik som kryper för en sheltie
Ge mej min älskling istället om du ska rea ut dom
Förstår att du är nöjd med det MH'et.
Jag skulle själv vilja ha en hund som avreagerar sig och inte bryr sig om tex dumpe vid passager, men å andra sidan skrev du ju själv att din hund biter i allt
Det är Sheltien det är fel på, INTE min malle!
Nä nu förstår jag inte? Sheltien har ju bara fått smak på mallepäls? Och ett ego som en elefant på kuppen när hon nu kan skrämma någon