Terräng banbyggare, hur tänker ni?

Sv: Terräng banbyggare, hur tänker ni?

Av Fio;
"Jag klagar aldrig på att banorna utomlands är för svåra utan mer på att banorna här hemma är alldeles för enkla! Jag hävdar fortarande att våra svårklassbanor inte håller högre klass än ** nivå internationellt :)"

Vad vi har sett är att;
De ryttare som haft möjlighet att tävla CIC**& CCI**,har med sig ett gott självförtroende,med en insikt i,"vad det hela rör sig om", efter 1* nivå. :)

Jag förstår faktiskt inte alls vad du menar med detta :confused:
Dessutom har jag ridit CIC*** om det var mig du syftade på :idea:

Klart jag inte menar dig.Klart jag vet vad du ridit.Vi är helt överens,att det är ngt helt annat "därute".Man är väl förberedd på nat3* här,när man varit på dessa långa 2*:angel:
Have a nice happy day:bump:

Jag förstår faktiskt inte alls vad du menar med detta :confused:
Dessutom har jag ridit CIC*** om det var mig du syftade på :idea:

Och jag förstår inte varför det du svarade på nu var svar till mig...menmen. :p

*snurrigt värre*

Liknande trådar

Hoppning Hej, tänkte fråga om lite hjälp och råd. Jag har en häst och vi har haft det lite upp och ner, har har haft henne i lite mer än 2 år...
Svar
8
· Visningar
2 091
Senast: zarmino
·
Ekonomi & Juridik Jag vet inte om jag ska posta detta under "Vård" eller "Ekonomi och Juridik", men nu blev det det senare. Vi har en ponny sedan 3 år...
Svar
14
· Visningar
1 446
Senast: Grazing
·
Hästhantering Hej! Jag känner att jag måste få bolla lite med folk som har mer vana av sånna här typer av hästar än mig. I ungefär ett år nu har jag...
Svar
6
· Visningar
1 127
Hästmänniskan Hej! Jag är 14 år och älskar hästar över allt annat (förstås);) Jag behöver tips och råd om hur vida jag ska göra med en svårhanterlig...
2
Svar
25
· Visningar
1 992
Senast: ameo
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar