Teckningar av våra hundar..

Gnist

Trådstartare
Måste finnas fler hundägare som gillar att teckna? Så varför inte en tråd för det liksom :cool:

Nu har ju inte jag så många hundar kvar iofs och den jag tecknat idag är en av dem, men hon har ju varit min och jag har tagit upp mitt tecknande igen, så..

KopiaavDSC_0020.jpg

Har inte tecknat på många år och är inte jättenöjd med den, men bättre än så kan jag inte i dagsläget. Tar nog ett tag innan jag kommit in i det misstänker jag.

Sv: Teckningar av våra hundar..

Du ar ju fått till ett jättebra uttryck - tycker det är där dom flesta misslyckas med döda ögon.
Jag kan inte teckna alls.

Hade jag varit dig så hade jag varit nöjd :D
Den här tråden kan nog peppa igång mig lite. Har funderat ett tag nu på att försöka teckna något igen, men inte riktigt kommit igång...

Tack Luff och Red_Chilli, gör det bara. Visst det blir som det blir i början men man kommer nog in i det igen efter ett tag.

Jag har inte tecknat på säkert 15 år fram tills idag, så visst duger den, men nöjd är jag inte ;)

Fint, tycker jag också. Ögonuttrycket, håren som spretar ovanför ögonen och så lilla näsan som ser fuktig ut är extra bra. Det måste vara roligt att kunna rita, att kunna få ner på papper det som finns i huvudet.

Så många talanger det finns. Den näst översta hunden skulle lika gärna kunna vandra ut ur bilden, så sann känns den.

Nu är det inte jag som gjort bilden men jag visar den ändå! Det är en fd arbetskamrat som gjort bilden som avtacknings present på jobbet. Den föreställer min hund Nessi som 9 veckrs valp:love: ritad på A3
292556_4122593108813_506567529_n.jpg

Fotot hon har ritat av:
527809_4122614989360_569967495_n.jpg

/LL

Inte min hund, men min bäste väns tik är det :)

fs2.jpg

Inte helt nöjd, men har fixat den lite mer..

kl

Ni kan få träna upp er igen på mina hundar :angel::D

Skämt åsido.
Riktigt fina teckningar! Vill oxå kunna men är tydligen totalt hopplöst, suck:D

Liknande trådar

Övr. Hund Hej Min Corgi gick bort för ca 3år sedan och saknar en hund i mitt liv Bor på landet med barn 5,9,11 varannan vecka och några katter som...
2 3 4
Svar
63
· Visningar
3 820
Senast: Maniac123
·
R
Övr. Hund Dethär är kanske en dum och pinsam fråga. Och jag känner mig redan o kunnig och som en dålig matte för att det hände och för att jag...
Svar
13
· Visningar
1 260
Senast: Red_Chili
·
Övr. Hund Behöver ventilera av mig… Jag tog emot en omplacerings hund i april först på prov i två veckor innan jag beslöt mig för att köpa honom...
2
Svar
33
· Visningar
5 271
Senast: Hermelin
·
Hundhälsa Hej! Tänkte kolla om andra har samma erfarenhet vid efter behandling med kortison till hund. Lite bakgrundsinfo: Hunden är idag 7,5...
Svar
2
· Visningar
501
Senast: The Beast
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

• Löpband till hund?
  • Akvarietråden V
  • Uppdateringstråd 31