Tävlingslicens

I

isse

Om man inte hinner fixa en tävlingslicens till den dagen man ska tävla hur gör man då?:confused:
Jag har betalat in pengar för en licens men har inte fått bekräftelse från min klubb att dom har tagit emot pengarna eller att dom ska skicka en licens, jag har sagt när tävlingen är och jag börjar få lite små panik:cry:

Sv: Tävlingslicens

Om man inte hinner fixa en tävlingslicens till den dagen man ska tävla hur gör man då?:confused:
Jag har betalat in pengar för en licens men har inte fått bekräftelse från min klubb att dom har tagit emot pengarna eller att dom ska skicka en licens, jag har sagt när tävlingen är och jag börjar få lite små panik:cry:

Om du har ett kvitto att visa på att du betalt in licensen så ska det vara ok.Hör först med tävlingsledningen dock.

Sv: Tävlingslicens

Hej!
Det kan vara bra att ringa till klubbens kassör och höra dig för. Jag är själv kassör i en lokalklubb och till de ekipage som behöver licens och tävlar på egen tävling lämnar jag licensen vid incheckningen.
:smirk:

Kopierat från Sifs hemsida:

Lösen av ryttarlicens ska i första hand göras hos den
egna klubben. Om du kommer till en tävling utan licens måste du kunna visa upp kvitto på inbetald medlemsavgift.

Liknande trådar

Relationer Varning för långt desperat inlägg. Jag vet inte hur jag ska börja. Jag och min sambo skaffade en gård för några år sedan. Det blev så...
4 5 6
Svar
106
· Visningar
10 616
Senast: corzette
·
Juridik & Ekonomi Står i funderingar på att sälja, men kommer få en vinst på ca 1 200 000kr, vilket gör att jag måste betala ca 180.000kr i skatt efter...
Svar
11
· Visningar
1 236
Senast: Presto
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 233
Senast: lizzie
·
Fälttävlan Ursäkta jättelångt inlägg! Jag är ny här men skulle vilja ha en tråd där vi kan samla information om vilka terrängbanor som finns...
Svar
5
· Visningar
1 340
Senast: Lady_S
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka