Tävlingslicens

Ferrari

Trådstartare
Har hittat mitt gröna kort... :banana:

Mamma hade lagt det i en låda i hennes rum, suck, när man själv letat som en galning efter det.

Nu kommer frågorna:
Hur förnyar man sin tävlingslicens?
Var gör man det?
Vad kostar det att förnya?

Tacksam för svar... :p
/ Ferrari

Sv: Tävlingslicens

Ta kontakt med den klubb du har tänkt tävla för och be om att få ett licensunderlag. Detta består av tre "delar", ett inbetalningskort där den licensansvarige ska ha skrivit under att du är behörig att ansöka om licens (dvs du har det gröna kortet), en del som klubben ska behålla och en lapp som du själv kan använda tillsammans med kvitto på betalningen tills du har fått din licensbricka från förbundet.

Lokallicens kostar 165 kr. Juniorlicens (upp till elit o internationellt) kostar 550 kr och seniorlicens (upp till elit) kostar 825 kr.

Licensen gäller per kalenderår, dvs du måste lösa ny licens vid varje årsskifte.

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
12 302
Senast: lizzie
·
Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
49
· Visningar
5 813
Hästmänniskan Jag behöver hjälp! Det är en lång text men om någon orkar läsa och ge mig lite stöttning så skulle det uppskattas enormt! För er...
2
Svar
28
· Visningar
3 601
Senast: Lavinia
·
Tjatter Nej men nu är det väl hög tid, tycker ni inte? 2024 års upplaga av Secret Santa är här! 🤓 Ni som har varit med tidigare har koll på...
27 28 29
Svar
568
· Visningar
19 635

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka