Tävlingsdress

• Trav
  • Trådstartare Trådstartare *nuthella*
  • Startdatum Startdatum
N

*nuthella*

Nu ska jag störa er med mina puckade frågor igen...:D ska ju försöka regga en dress, men som vanligt fattar jag inget av vad som står på ansökningspapprena... Jag har ingen lust att ha någon av ärm-möntser-grejerna, utan skulle vilja ha en tvådelad ärm, hur skriver man det?? FÅR man ha det?! Har sett kuskar som har haft det, men men, måste ju fråga... haha, ja iallafall- hur skriver man det i dom där luddiga papprena i så fall? :angel: kom med några smarta förslag nu :idea:

Sv: Tävlingsdress

Jag vill minnas att man bara kan välja på dom alternativ som redan finns uppritade på det där papperet med olika förslag.

Annars om man vill "designa" som man själv vill så måste man ha det som hästägarfärg, iaf var det så jag fattade det när jag ansökte.

Liknande trådar

Relationer Jag skulle vilja bolla lite kring det här med initiativförmåga och känslan som jag har av att alltid vara den som tar initiativ och "tar...
2 3 4
Svar
76
· Visningar
6 874
Ridning Hej! Måste först av allt skriva så att ingen påpekar det: Hästen är GRUNDLIGT genom kollad i hela kroppen, röntgen för ett år sedan osv...
Svar
5
· Visningar
1 222
Senast: Fiorano
·
Samhälle Har jag tid (vilket jag har nu) vill jag gärna förstå in i minsta detalj innan jag tar nya beslut. Nu så ska jag flytta och för första...
Svar
15
· Visningar
2 403
Relationer Hur vet man om det är dags att göra slut? Hur vet man att man är kär? När relationen inte flyter på och det finns saker som skaver hur...
3 4 5
Svar
97
· Visningar
16 149

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar

Tillbaka