Tavla och stenvägg

Silver Girl

Trådstartare
Jag har några canvastavlor som ska upp på väggen. Tyvärr är det en stenvägg...
Tavlorna är mycket lätta, så det krävs ingen borr eller plugg för att de ska hänga kvar. Finns det någon typ av spik eller liknande som jag själv (dvs utan stenborr) kan få dit? Vill helst inte ha de fula plastiga krokarna med tre små spikar om det finns något annat.

Sv: Tavla och stenvägg

Har nu tänkt ett steg till och sätter snören bak på tavlorna så att de hänger framför krokarna. Då kan jag använda de fula stenväggskrokarna, för de syns inte:D

Liknande trådar

Juridik & Ekonomi Anonymt nick. Väldigt långt inlägg, då jag delvis behövde skriva ner mina tankar för mig själv också ;) Jag är i 30-års ålder och lever...
2 3
Svar
50
· Visningar
6 748
Övr. Barn Då är tiden kommen för att önska skola till förskoleklass. I samhället vi bor finns 2 olika skolor med F-3 som man får önska mellan. Vi...
Svar
10
· Visningar
770
Senast: Badger
·
Juridik & Ekonomi Jag vet inte vad jag vill med tråden men,, jag behöver lämna. Jag har koll på alla bostadsköer, privata hyresvärdar och blocket bostad...
3 4 5
Svar
86
· Visningar
13 239
Senast: lizzie
·
Kropp & Själ Jag är sedan en tid tillbaka sjukskriven på grund av utmattningssyndrom, och har från flera håll fått höra att jag ska "ge mig själv tid...
7 8 9
Svar
161
· Visningar
13 093
Senast: MML
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

Omröstningar