Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Så fint! Det blir ju en orkidé-sleeve!Visa bifogad fil 51121ursäkta dom usla bilderna. Har ingen som kan lösa det åt mej. Tänkte inte på att ta när jag var hos tatueraren.
Yes blev så sugen på en sleeve med blommor när jag kollade pintrest men så ville jag ha nått annat är rosor och dom däringa andra blommorna som alla har. Ska lägga till en blå hjärtformad ädelsten mitt i alltihopa på underarmen sen. Längtar tills nästa gång jag har pengar överSå fint! Det blir ju en orkidé-sleeve!
Det hönde ngt... Jag har bokat tid!
På onsdag!
Tatueraren annonserade ut en ledig tid och jag nappade!
Såklart är ju typ tack vare din tatuering detta händer haha. Blir ngt litet till att börja med bara!Vet du, jag tänkte faktiskt på dig när jag såg det på insta
Spännande! Du måste visa bild sen
Det hönde ngt... Jag har bokat tid!
På onsdag!
Tatueraren annonserade ut en ledig tid och jag nappade!
Haha vilken TUR!Onsdag är en bra dag för tatueringar
Jag ska tatueras idag ! Jag och mannen fick det i bröllopspresent av vårt vänpar som är tatuerare. Motivet blir en bildserie av vår katt som hoppar typ. Det är utgångspunkten och så får vi se var vi hamnar . Den ska sitta på utsidan av vaden i allafall. Min första tatuering och mannens nr 7000.