tatueringstråden, del 3!

• Kropp & Själ
  • Trådstartare Trådstartare voltigehoppare
  • Startdatum Startdatum
  • Svar Svar 2 000
  • Visningar Visningar 373 355
Status
Stängd för vidare inlägg.
Sv: tatueringstråden, del 3!

Hhaa nä mest taggad blir du efter lördagen ;)
RIKTIGT snygg! :love:

Förresten, är det någon här som tatuerat sig på VÄNSTER vad/underben? (från knä och neråt alltså?)
Någon sa att det gör så inihelvete jävla skitont rent utsagt...men inte alls lika ont på höger, stämmer det?

Nix, smärtnerverna är likadana på båda sidor.

Denna någon hade även en teori om att det kan vara pga att hjärtat sitter till vänster?
(denna någon har även flertalet tatueringar på höger ben, men nytatuerad på vänster...)

Hjärtat har inte med smärtkänsligheten att göra.

Jag blev sugen på att göra något på vänster ben "bara för att" se om det gör såååå jäääkla ont :p

if you fight love you're always a loser

Tack för svar, då ska jag vidarebefodra detta till den som så envist trodde så :)

(Personligen tror jag att han kanske hade ätit för dåligt - eller glömt hur ont det gjorde på höger ben, ALTERNATIVT att han hade en tatuerare nu som gick djupare med nålen :p)

OT Men är tvungen att dela med mig att jag ska se Mimikry den 24/4 för fösta gången. Wooohooo! :D

I Tidaholm. Dom och liptones skulle spela. Hoppas det stämmer iaf, för jag är sjukt sugen!

Ja, det vore ju kul om vi gjorde! Men jag kommer nog vara superfull och odräglig haha :D

Usch, då får du hålla dig borta från mig.
Det är fulla och odrägliga människor som gör att jag ofta har övervägt att sluta gå på konserter.

Man behöver inte googla. De har en alldeles fantastiskt bra hemsida.

För övrigt önskar jag att jag vågade ringa min ordinarie tatuerare och se om han kommit hem än :o

Ok, jag lovar. Men jag är väl ganska så harmlös. Men lite kul måste man ju få ha ;). Varför ringer du inte han då? Har du bestämt vad du ska göra än?

Jag vet inte :o

Ja, eller jag tror det...på något sätt ska jag försöka få in både "alderlandhuset" och nya loggan på samma, i ganska litet format tänkte jag...

KL

På onsdag är det dags!! :bump: Första gadden, lätt nervös redan nu men mest för att det ska kittlas så jag inte kan sitta still... :o

Senast ändrad:

*halv knapp*

Det värsta är att om man ogillar fulla och odrägliga människor (det där med odräglig var för övrigt med glimten i ögat ;)) så är nog tidaholm verkligen INTE rätt ställe att åka till... Tror att det kan bli rätt livat där...

Nu är den färdig! Tatueraren tyckte det skulle bli för plottrigt på foten så jag bestämde att vi skulle ta den på vaden istället. Jag somnade under tiden han gjorde den så jag tyckte inte alls det gjorde ont, var bara öm en liten stund.

Jag är så NÖJD!

Hej, jag har nytt bläck!
201132912130577_690875_608.jpg

201132822163414_690875_608.jpg

201132912023949_690875_608.jpg

Asballa tatueringar! :D Skitsnygga!

Mimifly: Jag tror att det kan ligga något i det där med att din vän tyckte att vänster gjorde mer ont. Jag själv är iaf sjukt mkt mer känslig på hela min vänstersida, än höger. Nu har jag ju inte tatuerat på båda sidor så att jag känt någon skillnad där, men i andra fall är jag iaf mycket känsligare på vänster. Smart att sätta min tatuering på vänster fot då. Det gjorde för jävla ont. :p
Och tråkigt nog måste den redan fyllas i, och är inte mer än två månader gammal :(

Du är ju så cool!! (Måste jag bara få säga)
Hur mkt kostade det att göra på fingret?
JAG ÄR SUGEN!

Tack :D :D :D
Jag gjorde den gratis hos en polare, har sån tur som har en vän som börjat tatuera och behöver ark så att säga. Och jag ställer ju gärna upp ^^

Men man kan nog lösa något sådant billigt, jag menar, man ska inte behöva betala en tusing per påbörjad timme på en studio.

Gjorde det ont?

Har en i svanken och den var riktigt painful!
Men vill nu göra en namntat på ett av ringfingrarna.
Nålrädsla och smärtfobi är inte bästa kombon när man vill bläcka sig ;)

Status
Stängd för vidare inlägg.

Liknande trådar

Kropp & Själ Jag läste tråden där någon efterfrågade tips på en fotobok och då dök denna tanke upp men jag tänkte att den gjorde sig bättre i en egen... 2
Svar
26
· Visningar
1 238
Senast: Iamia
·
Kropp & Själ Jag känner mig lite dum men jag har inte riktigt koll på begreppen och undrar om bukeoraklet kan hjälpa mig? Som jag har förstått det är...
Svar
1
· Visningar
250
Senast: Luff
·
Kropp & Själ Jag har för flera år sedan fått mitt ledbrosk i ena foten söndertrampat av min käre Kanalj som hade bråttom in från hagen en...
Svar
15
· Visningar
387
Senast: Mia_R
·
Kropp & Själ Har hittills klarat mig ganska bra från smärtor, det är mest migrän jag lidit av, och ett gammalt skadat knä som gjort sig påmint då och... 2
Svar
26
· Visningar
1 210
Senast: NilHe
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

Hund, Katt, Andra Djur

Hästrelaterat

• GHS - dagens dressyr.
  • Dressyrsnack nummer 18