Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
KL
Vad är det bästa att smörja in en ny tatuering med? Har en tatueringssalva men den börjar snart vara slut. Har hört att Helosan funkar, stämmer det?
wiiie vi har samma text tatuerat
mycket bra textval må jag sägafin va den dessutom!
helosan fungerar fint![]()
KL
Jag har en fråga som kanske någon i tråden kan svara på.
Egentligen vet jag att det inte är jättesmart att ha tatueringar som inte går att dölja, men jag har verkligen kommit på en tatuering som är så JAG, men vars placering kommer hamna på insidan av höger pekfinger. Helt enkelt vara vinklad in mot långfingret. Placeringen kommer ifrån en annan tatuering som jag hittade helt random på nätet och jag visste genast vad jag ville göra på samma ställe.
Så, hur pass dumt vore det att tatuera sig just där? Det kommer vara text och hyfsat stilistiskt så det blir inget som är överdrivet tydligt och på sikt har jag planer på andra synliga och större tatueringar men inte inom de närmaste 5 åren.
Jag jobbar varken inom vården, detaljhandel, hotell eller restaurang och kommer med största sannolikhet aldrig någonsin göra heller. Inom yrket jag har nu får jag se ut precis hur jag vill och jag hade tänkt stanna inom branschen om ingen oväntad vision överrumplar mig sasså det känns som att det borde vara okej. Eller, har jag helt missat något?
Och nej, tatueringen passar ingen annanstans än just där.![]()
Jag tror jag såg dig igår! Eller jag såg iaf en The Ark tatuering på KB! Väldigt fin tatuering iaf! har också funderat på en textrad från någon av deras låtar..