Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Verkar som att alla missade detta och nu är det kanske för sent, men det fanns en surdegstråd här som var ganska aktiv förra året och som säkert är full av tips!Jag skulle vilja dra igång en surdeg. Vad är erat bästa recept?
Haha.... Jag har precis också gjort en drömtårta !! Ska äta midsommarmat hos mamma och pappa, och mamma nämnde att de "bara" hade mat, och alltså ingen tårta eller något sådant. Så jag slängde ihop en drömtårta att ta med, för de är verkligen fantastiskt goda....och enkla/snabba att baka.....Vad bakar ni till midsommar?
Själv har jag gjort väldigt mycket på chokladtemat
Kärleksmums, Camilla Hamids recept, men blev inte helt nöjd med glasyren så jag tycker den blev lite rinnig..
Biskiver med Dulce de Leche, Roy Fares recept.
Och en drömrulltårta med smörkräm en som blev kvar efter biskvierna. Alltså trodde nästan jag skulle börja gråta så gott det blev
Visa bifogad fil 72412
Jaa, de är ju perfekta för sista minuten baketHaha.... Jag har precis också gjort en drömtårta !! Ska äta midsommarmat hos mamma och pappa, och mamma nämnde att de "bara" hade mat, och alltså ingen tårta eller något sådant. Så jag slängde ihop en drömtårta att ta med, för de är verkligen fantastiskt goda....och enkla/snabba att baka.....
Låter Vad gjorde du för frosting?Jag bakade kladdkaksmuffins med frosting och testade att göra frozen youghurt med hallon och hjortronkompott
Blandande philadelphiaost, grädde, socker och toppade med mini oreocookies! Blev jätte braLåter Vad gjorde du för frosting?