Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Beror helt på vad du har för försäkring. Men med en vanlig bas vet.vård undrar jag om dom tar det, Har själv plusförsäkring som även täcker mediciner m,m,
Bäst är ju att ringa ditt bolag och höra
Vad tråkigt, trodde pronutrin gick som medicin. Man lär så länge man lever.
Vet att något bolag har nån ny försäkring som täcker alternativmedicin men kommer inte på vilket. Sett annonser.
Kan du inte överklaga?
Det är inte medicin o har inte den typen av dokumentation som krävs för detta så varför skulle försäkringsbolaget ersätta?
PL
Enl. vårt försäkringsombud där jag hade hästarna tidigare så betalades viss ersättning ut gällande alternativvård om det var på veterinärs inrådan. Personen i fråga var själv utbildad som sjukgymnast på häst och det var då ersättningsberättigat. Men vad vet jag.
Och ja, jag anser att många alternativa medel och metoder skall ersättas då de många gånger ger bättre resultat än läkemedel.
Jag kan respektera de regler som finns även om det är störande, då blir jag mer ilsken på de som påstår osanna saker.
Frågan kvarstår ändå om nån kanske ändå fått ersättning. Det var det jag ville veta, resten som skrivits visste jag ju redan.