Tydligen inte.Ja och så har det varit i flertal år!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Tydligen inte.Ja och så har det varit i flertal år!
Jaha, dom har väl haft fel handläggarna genom åren jag haft min försäkrad då. Jag hade dessutom ingen veterinärvård kvar alls när min häst togs bort, varenda krona hade gått åt till hans skada, så det kan omöjligt varit veterinärvården som jag fick pengar från. Var väl annars tur jag hade då, som fick pengar jag egentligen inte skulle ha..och att jag hade en handläggare som tydligen inte kunde något om försäkringen.
Sen så säger ju inte det någonting alls att dom nu har avlivningskostnaderna inbakade i veterinärvården. Säger ju inget om hur det var innan dom bakade in den i veterinärvården, så det du skriver står på hemsidan nu är ganska irrelevant. Ta reda på istället vad A1 försäkringen täckte innan om du nu ska ta reda på rätt fakta om det.
I så fall har de sagt fel. Det tog mig ca 1 minut att konstatera att avlivningskostanden täcks av veterinärvårdsförsäkringenDom förklarade för mig tydligt och klart att livförsäkringen försvinner aldrig helt pga av att den även täcker för avlivning.
Välj mellan våra fyra veterinärvårdsförsäkringar för häst
A1 Safe
- Vår bästa försäkring för ridhästar
- Vår mest valda veterinärvårdsförsäkring
- Få ersättning upp till valt försäkringsbelopp för MR-, DT-undersökning och scintigrafi. Förhandsbesked krävs.
- Få ersättning för veterinärens resekostnader, kostnader för djurambulans, medicin samt avlivningskostnader
- Vår mest omfattande veterinärvårdsförsäkring
Ta reda på istället vad A1 försäkringen täckte innan om du nu ska ta reda på rätt fakta om det.
Jag hade dessutom ingen veterinärvård kvar alls när min häst togs bort, varenda krona hade gått åt till hans skada, så det kan omöjligt varit veterinärvården som jag fick pengar från.
Men snälla du, du har ju fattat fullkomligt fel. Avlivningskostnaden kan inte gå åt förrän hästen blivit avlivad, den delen i försäkringen går ju inte att använda till något annat än just avlivning! Det är en del som ingår i vet. vård . Eftersom du nu hade en veterinärvårdsförsäkring även om den slagit i taket så är det därifrån avlivningen ersatts, oavsett vad du tror eller fått för dig!
Vissa tider/vissa försäkringar har förvisso haft det inbakat i allmänna vetvården. Så om man maxat taket så har man inte fått ersättning om man sedan avlivat.
Men ersatts ur liv har det liksom aldrig så den delen har @Grazing fått fel oavsett.