Tapet i klara metallicfärger

linzan

Trådstartare
Någon som vet vilka det är som har dessa? vet att jag har sett att det fanns i bland annat knalliga färger som turkos, rosa osv. Likaså ska det finnas en rosa med svarta medaljonger. Han i färgaffären stod som ett frågetecken men jag VET att jag har sett dessa i någon affär. Jag är nästan säker på att det är något av de "vanliga" märkena.

Sv: Tapet i klara metallicfärger

Ecotapeter från Boråstapeter har en kollektion som heter Metallic.
Kolla eco.se

Tack, hittar dock inga färger på dessa!? Nån som vet om de finns i mer skrikiga färger?

tror jag sett sådana i tapetböcker hos min Flüggerbutik, kolla där kanske?
Iaf just sådan rosa tapet med svarta medaljonger, medaljongerna var nog typ "sammet"..

Ja precis sådana var det, lite sammetskänsla sådär. Om jag inte är helt ute och reser så var det i samma serie som de med metallic effekterna men jag kan ha fel

Jag har en grön tapet med metallicbas - den kommer från Midbec och heter Saturnus.

Enklast för dig måste väl vara att gå till en butik och kolla i katalogerna?

Jo jag ska åka och kolla men jag jobbar 12 timmars pass denna veckan så jag ville bara kika lite på nätet först så jag vet vart jag ska leta.
Bauhaus ska absolut kollas upp, tack. Saturnus har jag sett och hade den funnits i andra färger så absolut men den gröna passar inte riktigt in tyvärr

Flügger har väl sina kollektioner online? Kanske bara sina egna dock. Värt att kolla kanske?

Tack, hittar dock inga färger på dessa!? Nån som vet om de finns i mer skrikiga färger?

Jag tror inte att Ecos enfärgade metallictapeter finns i skrikiga färger, har bara sett dem i mjuka sådana. Kolla på tapetfirmornas hemsidor så hittar du deras kollektioner och en funktion där man kan provtapetsera på skärmen. Exempel på märken: Eco, Boråstapeter, Midbec och Duro.
Googla så hittar du deras hemsidor.

kl
tkr jag har kollat igenom alla....kan inte hitta dom. Kan iofs ha utgått för det var ett tag sen jag kollade på dom.
Börjar redan tröttna på att renovera innan jag knappt har börjar :p Är alldeles för velig för att detta ska bli kul

jag har tråkigt och letar efter ill-rosa tapeter till dig :p
kolla in Midbecs kollektion Veneto
:)

Jag hittade något liknande på Järnia

Vet inte om det fanns i rosa dock -jag är ett stort fan av turkost nämligen...

miblec är en grossist, inte en tillverkare..

Liknande trådar

• Låst
Övr. Hund Jag har problem med min hund. Att flytta hit var det bästa beslutet för mig, men från att vara relativt okomplicerad, om en husky kan...
20 21 22
Svar
425
· Visningar
35 091
Senast: Snurrfian
·
Hästmänniskan Skulle behöva skriva av mig lite. Tycker det är svårt att få råd och förståelse när jag pratar om detta med människor i min närhet, då...
2
Svar
23
· Visningar
5 806
Senast: Nepenthe
·
Tjatter Wild Kids är ett överlevnadsspel likt Expedition Robinson, men istället för att vara på en öde ö utanför Europa befinner sig deltagarna...
18 19 20
Svar
381
· Visningar
15 587
Kropp & Själ Jag har gått från att vara född blondin, haft alla tänkbara färger i håret under många år till att senaste året transformerat mig från...
2 3 4
Svar
71
· Visningar
7 668
Senast: honung
·

Bukefalos, Hästnyheter, Radannonser

Allmänt, Barn, Dagbok

• Vad gör vi? Del CCVII
  • Burkmat
  • Vilket är ert favoritgodis?