Sv: Tanter och gubbe traden part 7
Det var det enda felet jag kunde hitta men tänkte att det är nog mer avancerat fel än så
Helgen har varit jättekul. I fredagskväll käkade jag Thaimat med mina jobbarkompisar och jösses va skoj vi hade! Det värkte i skrattmusklerna när jag gick hem på nattkröken
Vi tittar oxå på ESC varenda år tillsammans våra vänner och vi äter 3 rätters med öl eller vin till innan och det är en tradition vi inte tummar på
I morse var det bråttom värre med frukost för både folk o fä för äldsta barnbarnet hade sin första fotbollsmatch och naturligtvis måste farmor o farfar dit och hejja och dom vann med hela 8-1
Efter matchen for vi till Kullen, en by uppe i skogen och kollade in Mellanskogs skogsdag. Ungarna var alldeles saliga över alla traktorer, fyrhjulingar, motorsågar, korvgrillning, hundar och alla människor. Efter det for vi hem och kollade till djuren sen bar det av till andra änden på byn till äldste sonen och hans familj på fika.
När vi kom hem sen så tog jag med mej Winnie ut på en promenad och höll på att skrämma livet ur stackarn hos grannen där det låg en hög med jordsäckar! Hon var helt övertygad om att säckarna skulle anfalla och äta upp henne
Det tog en bra stund att övertyga henne om att det inte var nån fara och att säckarna skulle ligga kvar på marken och inte hoppa på henne men till slut litade hon på vad matte sa och vi kunde gå vidare.
Gubbtjyv, jag håller tummarna allt jag orkar och hoppas innerligt att lilla damen svarar på behandlingen! Usch, man får en klump i magen