Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med PART 5
KL
först blev jag så glad att buke funkade igen! Men kom jag in då? Nä!! Troligen många som upptäckt att det funkade o så var det väl en stor anstormning......
Sur blev jag o lade mej i soffan o tog en tupplur... Inte fel det heller!
Blir så förvirrad på FB........
Hoppas att alla mår bra!!
På tal om skitväder,här är iaf hyfsat idag! Har ramlat ner lite snö men inte mer än man står ut. Igår blåste det o regnade i stort sett hela em. Ja,mina hästar får gå ut i vilket fall.....om det inte är storm o alldeles fördj...ligt. Då går de ut en stund,medan jag mockar. Lite tidigare kan de dock få komma in om det är kallt blött o regnigt.
Har mockat tre boxar så nu får jag väl ge mej ut o ta de sista två.....
Skulle tro att de små liven väntar på lunch oxå,så bara att pallra sej iväg!
Ha en bra dag,alla.
KL
först blev jag så glad att buke funkade igen! Men kom jag in då? Nä!! Troligen många som upptäckt att det funkade o så var det väl en stor anstormning......
Sur blev jag o lade mej i soffan o tog en tupplur... Inte fel det heller!
Blir så förvirrad på FB........
Hoppas att alla mår bra!!
På tal om skitväder,här är iaf hyfsat idag! Har ramlat ner lite snö men inte mer än man står ut. Igår blåste det o regnade i stort sett hela em. Ja,mina hästar får gå ut i vilket fall.....om det inte är storm o alldeles fördj...ligt. Då går de ut en stund,medan jag mockar. Lite tidigare kan de dock få komma in om det är kallt blött o regnigt.
Har mockat tre boxar så nu får jag väl ge mej ut o ta de sista två.....
Skulle tro att de små liven väntar på lunch oxå,så bara att pallra sej iväg!
Ha en bra dag,alla.