Sv: TANT OCH GUBBTRADEN, Vad haller ni pa med?? PART 4
jaha herr blunder kom och sen forsvann han, och har sitter jag nu igen.. banne mig ni skriver som sma bladarar lol. 4 sidor sen jag var in sist.. men det ar skoj att lasa, som brimmis sager, man far hickups av allt skrattande..
karindk: visst skulle jag vilja ga pa fotosafari, det ar fragan om $$$. annars ar det bara att sticka herr valdemar i transport och kora up. Men jag sitter har och funderar pa hur man advertise detta..
kanske annons pa fria websites, har har vi lokal site
www.sunnetorget.se men det finns sakert pa andra platser ocksa.. Blocket kanske kostar en 30 krona men kan vara vart det, olika hasttidningar, men framfor allt websites som agnar sig at photo av olika sorter. Mkt legwork men det gar att gora.. och sa har du ju tantmaffian som kan sprida till sina vanner och bekanta...
Pinto: grilla ar bra for halsan, mkt battre an steka. Jag kor med engangsgrillar aret om har...
Cho et al: vilken syn med hon i korthort lol.. ja en del lar sig ju aldrig.. Och din folmorska maste ha tyckt det var "lite" annorlunda lol..
Kisse pa magen ar KLART battre an stor harig ratta.. jag ser ju inte fram emot folwatch och ar sugen pa en san dar camerathingy sa jag kan ligga i min skona sang.....Det skulle vara forstas om jag far sadelkammaren fardig... Den blir ju isolerad men hur kallt det ar slutet av April vet man inte heller.. Jag har inhandlat en dunvast och dunjacka till folet, justom det ar kallt.. Jackan aker pa (framben genom armar)) om det ar under 5C+. Carolyn, min mentor larde mig detta, satt pa jackan backwardsoch sen zippa upp pa ryggen.. nar jackan blir smutsig/for liten, tvatta ta tillbaks till second hand butik och fa en storre LOL.. Vesten blir bra pa kyligare dagar nar babies ar lite storre.. Och tank sa mkt pengar jag spar pa tacken... De vaxer ju som ograss de dar sma..
Tant Brimmis: harligt kort pa Winnie.. hon ar ju helsot... Precis som Ina ocksa ar.. Om jag skulle valja ny ras idag vore nog flingor en av mina alternativ. Men bullara ar bra de med...
Natti alla.. ingen glomd hoppas jag.. jag tanker jag skall svara er alla men sa blir jag vimsig.. oh well, life..