Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
yihaaa.. idag var de livat i skogen Springaren vilat 3 dagar o lägg därtill att snön rasade från träden ...o sådant är ju läskigt
Men som tur var så var de relativt brett mellan trädstammarna o allt gick väl men Springaren blev svett o de var väldigt skönt att rulla sig i snön efteråt i hagen...
solen lyste o var 2 grader varmt , fluffsnön är numera kramsnö o styltorna for om skallen i galoppen
Nu väntar jag bara på att snön på taken ska fara ner så jag blir tvungen o svettas lite för att kunna komma in i uthusen ....man slipper i alla fall o betla för gympan...
va... fäller den redan..hmm de har ja inte märkt på mina ,,, måste jag kolla
men din ser väl ut son en nallebjörn i pälsen..hade 2 fjordingar åt en kompis -
fjordingar är trevliga körde dem skogen i par ,,,
hur stor är din???
Tack! ....men jag är för gammal för att ramla av......ha ha .. låter som en typisk fjording de har ett eget sinne o envisa o starka är de.. men väl över de så är de riktigt bra .
Äsch.. du är sannerligen inte ensammen om att syna marken på nära håll emellanåt.. de har vi nog gjort alla här mer eller mindre frekvent
de hör liksom till ... min stora drummel har sett till att jag studerat marken noggrant ett antal gånger i början....men numera var de länge sedan.
rida för en tränare är bra .. o de är bara o jobba på o vara envisare än hästen..
kommer sälert o gå bra för er...häng i bara o inte ge sig...tålamod o konsekvens så fixae du de...
lycka till
ja nu får du sätta lite fart med damen ju hon skall väl efter gammalt vara inkörd någorlunda i vår .... var ju på vintern man passa på med kälkarna o körde in dem.
De får inte så mycket fart i snön
Nåja tid är en bristvara i dagens samhälle tyvärr o du gpr säkeert va du hinner o kan...så ska inte gnälla på dig .....