Sv: Tant & Gubbtråd Part 8
Den här utrustningen är min donna utrustad med när vi jobbar uppsuttet..
Detta är taget tidigt i våras när hon fick den på sig för första gången .. Nu har hon vuxit i sadeln riktigt bra... Så den ligger kanoners på henne... precis som jag misstänkte... I den sitter man riktigt bra.... En vanesak detta med sadlar.. Har ju ridit i westernsadel de senaste 12 åren och nu mer känns det som om jag bara har en liten stjärtlapp när jag sitter upp i en "vanlig" sadel...
Tajger:Själv skulle jag aldrig våga rida en häst som din,den saken är klar.Men hur vore det om du red i westernsadel eller någon annan sadel där du sitter säkrare,en tid tills han lugnar ner sig?Det är väl bara en vecka tills han får börja trava?
Den här utrustningen är min donna utrustad med när vi jobbar uppsuttet..
Detta är taget tidigt i våras när hon fick den på sig för första gången .. Nu har hon vuxit i sadeln riktigt bra... Så den ligger kanoners på henne... precis som jag misstänkte... I den sitter man riktigt bra.... En vanesak detta med sadlar.. Har ju ridit i westernsadel de senaste 12 åren och nu mer känns det som om jag bara har en liten stjärtlapp när jag sitter upp i en "vanlig" sadel...