Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
OBS: This feature may not be available in some browsers.
Småbyxor!Vika kläder.
Helt hopplös, trots att jag annars är bra i näven och god i hantverk.
Min partner viker som i klädaffär (inklusive småbyxor) och river upp och gör om varje gång jag försökt.
+1 på motorer med snöre. När vi var ute med båten när jag var yngre sa pappa alltid "Står det Yamaha på båda sidor startar den alltid". Fast det gällde inte när jag skulle dra igång den, eller någon annan motor heller för den delen. Någonsin.Svetsa. Jag suger verkligen på att svetsa. Och att starta motorer som man ska dra igång med snöre. G
Ja men precis så! Har bakat tårta idag och har därför också torkat av hela köket, dammsugit och våttorkat för att det ska gå att gå igenomAtt göra ngt i köket utan att det ser ut som en splatterfilm av Tarantino typ. Det gäller både tillaga ngt eller diska. Får sanera väggar och fönster etc efter. Sambo som är pedant får nervösa sammanbrott.
Bollsinne värdelöst här också! Jag skulle på att jag hade eksem på fingrarna hela uppväxten och fick inte fånga bollar - än idag duckar jag till och med när folk försöker passa en ballong.Bollsinne!
Min kära pappa brukade säga "först träffade jag din mor och hon hade världens sämsta bollsinne, sen kom du och var ännu värre!". Han är i alla fall ärlig.
Först efter 40 insåg jag att det har med mitt brytningsfel att göra och att jag blir bättre om jag använder vänster hand trots att jag är högerhänt.
Bollsinne värdelöst här också! Jag skulle på att jag hade eksem på fingrarna hela uppväxten och fick inte fånga bollar - än idag duckar jag till och med när folk försöker passa en ballong.
Det är trevligt att inte vara ensam, jag är precis likadan och skyr all sport som innebär kropp-bollkontakt.Jag också! Och går omvägar om folk har en boll i rörelse. Jag kan verkligen inte se om bollen kommer att ramla i mitt huvud eller tio meter bort.
Du och jag är nog kusiner. Samma problem med namn, men hur många syskon personen har kommer jag ihåg...Att göra ngt i köket utan att det ser ut som en splatterfilm av Tarantino typ. Det gäller både tillaga ngt eller diska. Får sanera väggar och fönster etc efter. Sambo som är pedant får nervösa sammanbrott.
Minnas koder är jag helt hopplös på. När jag bodde i lght så bytte de portkod regelbundet. Jag hann aldrig lära mig dem utan fick alltid gå in med nyckeln. Fick vackert vänta på granne som släppte in mig ibland när jag inte tog med nyckel när jag gick till tvättstugan i grannhus etc.
Jag är öht dålig på allt med siffror. Räkna, minnas dem och läsa många siffror på rad. Katastrof!
Vika kläder.
Helt hopplös, trots att jag annars är bra i näven och god i hantverk.
Min partner viker som i klädaffär (inklusive småbyxor) och river upp och gör om varje gång jag försökt.